luni, 11 iunie 2012

Paletele Sleek Ultra mattes

Acesta ar fii episodul 4 sau 5 din Sleek Mania......   

Cei de la Sleek au venit cu două palete de farduri care au doar culori mate. Paleta Darks are culori inchise dar şi câteva deschise pentru iluminare sau blending,  iar cea Brights are culori puternice numai bune pentru vara asta! Ca şi restul paletelor şi acestea sunt în celebrul ambalaj negru cu o oglindă mare. Culorie sunt în număr de 12 şi foarte pigmentate chiar şi fără bază...iar preţul unei palete este de 36 lei.. Şi pentru eu eram mereu în căutare de farduri mate, că nu sunt fana sclipiciului....dar mă împac bine cu cele sidefate.....acestea au fost o bucurie. Trebuie să precizez că au fost recomandate şi de surorile Chapman (pixiwoo pe youtube) precum şi de Wayne (gossmakeupartist), makeup artişti care cunosc şi încearcă nenumărate mărci.
Oricum am o părere foarte bună despre fardurile de la Sleek aşa că nici astea nu m-au dezamăgit.
Swachiurile le-am luat de pe google dar precizez că arată aşa şi la mine. Eu zic că pozele vorbesc de la sine.
  

Eu le-am comadat de pe makeup shop dar am văzut şi pe mya shop şi poate mai sunt şi pe alte site-uri....

Concluzie:

- preţ acceptabil
- farduri care sunt pigmentate şi rezistă bine
- culori pentru fiecare ocazie, pentru gusturile fiecăruia.
- Mulţumire deplină!!!!!!!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu