luni, 25 iunie 2012

Modă pentru bărbaţi - vara 2012

   Când vine vorba de stilul masculin cred că sunt foarte subiectivă, de fapt şi când vine vorba de cel feminin e cam la fel. Gusturile nu se discută...e adevărat...dar se pot exemplifica. Mulţi creatori de renume au ales pentru vara 2012 stiluri inspirate din costume...ceea ce nu mi se pare practic, pe căldurile astea... decât pentru cei obligaţi de serviviu să poarte aşa ceva.  Preferinţele mele când vine vorba de stilul masculin se încadrează între confortabil şi lejer.... Am ales câteva poze de pe google care să exemplifice, de prin cataloage.... nu că "el" m-ar asculta când vine vorba de sfaturile mele de cum să se îmbrace... dar nici eu nu sunt nemulţumită de alegerile sale.... Ce e nou la moda masculină şi îmi place sunt culorile pastel.... care se pare că prind şi în moda masculină.

River Stone


River Stone
Armani
Concluzie: O pereche de jeans sau pantaloni scurţi, un tricou ori colorat ori cu ceva pe el...tenişi, ochelari de soare...şi pentru cei mai sofisticaţi poate o eşarfă...dacă nu e caniculă afară... Aceasta e părerea mea de NON-stilist.


Sacou        Blugi           Pulover         Cămaşă           Cizme      Pantofi

Tricou polo        Geacă de fâş       Cămaşă denim        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu