miercuri, 30 mai 2012

Paleta Icon Petal Pusher de la Wet n Wild

   Mi-am luat această paletă cu ceva timp în urmă pentru că am descoperit că site-ul makeupshop are produse de la Wet n Wild Firma este foarte cunoscută în State nu doar datorită preţurilor mici dar şi pentru că produsele lor sunt foarte bune, în special fardurile de ochi. Să nu mai spun că multă lume le compară cu cele faimoase şi scumpe de la MAC deoarece sunt foarte pigmentate şi au culori inedite. Aşa că m-am gîndit să încerc şi eu.
    Paleta are 8 culori şi am ales-o pentru că e în tonalitatea violet, culoare care cred că avantajează bine ochii căprui, dar nu numai..A costa 29 lei ceea ce cred că este un mare avantaj, pentru 8 farduri. Culorile sunt foarte frumoase, cu reflexii şi nuanţe ceea ce le fac mai speciale şi inedite. . Este adevărat că albul (cu tente rozalii) şi cel de dedesupt, rozul prăfuit care sunt aprope mate nu sunt aşa de pigmentate şi tind să se fărmiţeze mai uşor fiind mai spre pudră; dar restul care sunt satinate sau mici particule de sclipi sunt foarte pigmentate, sunt mai cremoase şi rezistă bine 
Pentru ca fardurile să fie ca în cutie este necesar folosirea unei baze de machiaj (primer) căci altfel culorile nu sunt aşa de vii şi nu rezistă aşa de bine.
AVANTAJE:
 -culori superbe
 -preţule este foarte bun
 -rezistă bine, în special cele mai închise şi mai pigmentate
 -paleta vine cu un aplicator care are o mic pensulă pe o parte (care nu e rea) şi un capăt de burete, clasic

DEZAVANTAJE:
-primele două culori (albul şi rozul pal) nu sunt aşa de pigmentate şi tind să dispară după câteva ore
-ultimele două arată foarte diferit în paletă dar aplicate nu reuşesc să arate multidimensiunile culorilor: Movul roşiatic cu reflexe aurii şi griul cu reflexe multicolore par cam la fel transformându- se într-un moro închis şi un gri maroniu, piezându-şi tot efectul.
 CONCLUZIE:
    Din toate paletele Wet n Wild cred că am ales-o pe cea mai proastă, dar acestea erau culorile pe care le vroiam. Am mai citit şi alte review-uri şi am înţeles că restul sunt mult mai bune,  Pe degete arată bine dar când lucrezi cu ele rezultatele nu sunt grozave....  Pentru 29 lei rămân în special cu cele două nuanţe de violet albăstrui şi una de roşcat cu sclipiri aurii, ceea ce nu e rău. Dacă m-am ales cu oaia neagră a familiei de farduri, eu una am să mă limitez la ea, că şi aşa am destule farduri.
  Mai sunt  două variante ale paletei care din ce am citi sunt mai bune....una.pe tonuri de albastru şi una cu tonuri pământii - verzui





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu