sâmbătă, 19 mai 2012

Proiectul - 10 produse

   Aceasta este prima mea încercare de a realiza 10 Pen Project! Adică proiectul propriu în care îţi propui sa nu mai cumperi nimic până nu termini 10 produse, şi pentru mine e important să ştiu nu numai că nu irosesc produse şi mă apuc să colecţionez pe ele prin baie sau seltare dar şi pentru că de când cu Lush aş dori să încerc mai multe produse, care nu sunt deloc ieftine, şi aşa e un fel de a-mi justifica cumpărăturile, să temin 10 şi apoi să îmi iau alte 5 dar mai scumpe  !!!
   Cele 10 produse pe care mi-am propus să le  consum sunt:

1. Gelul de duş de la Nivea - pe care l-am terminat. Aşa mi-a venit ideea proiectului!

2. Sarea de baie 

3. Balsamul de la L'Oreal

4. Cream de zi de la Nivea pure & natural - că mai am două creme de zi

5. Fondul de ten de la Bourjois - că i s-a stricat pompiţa şi nu are SPF

6 Anticearcănul şi iluminatorul  de la Revlon- că e cam vechi (adică foarte vechi)

7. Anticearcănul şi iluminatorul de la L'Oreal - care are periuţa deja stricată bine de ceva timp.

8. Şamponul de la Alvede, care pînă ieri mi-a plăcut şi azi m-am trezit cu mătreaţă!!! Asta deoarece cred că am început să-l folosec de fiecare dată, pentru a-l termina.....nu ştiu cum am să îl mai termin, poate după o scurtă pauză,

9 Mascara de la Revlon, Sexy Curves, care deşi îmi place foarte mult, e mult prea veche decât este permis!!!




10 Gelul de curăţare a tenului de la Herbosophy, că e unul mai vechi şi am altul de la Avene

Şi deşi ştiu că va fii greu, dacă nu imposibil mi-ar place să termin şi:

11. Loţiunea de corp de la Herbosophy, dar cum uit mereu de el.... şi plus că e cam plin, nu cred ....

sau
12 Primerul de la Elf
Dacă reuşesc să duc la sfârşit acest proiect, şi termin 10 din aceste produse îmi voi spăla reputaţia de mare cheltuitoare.... şi nu voi avea pe conştiinţă dacă îmi cumpăr alte 5 produse mai scumpe......
Voi aţi încercat?
Ce părere aveţi despre acest proiect?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu