joi, 29 septembrie 2011

Tunsori şi stiluri de aranjare a părului.

      Din dorinţa mea de a-mi reînprospăta lookul, am tot căutat surse de inspiraţie şi ultimele noutăţi cu privire la tendinţele cu privire la păr. Încep cu cele mai interesante dintre ele.
   - Părul scurt revine, şi mai scurt decât până acum. Asta pentru cine se încumetă să renunţe la minunatele fire capilare. Eu clar nu !!! 
   - Bobul se reinventează, de data asta alături de un breton şi sub formă buclată. M-ar tenta ideea, dar probabil că aş alege un bob mai lung, până la nivelul umerilor, ca să am ce ondula de el.
Ceva de genul acesta aş încerca. Stai să îmi fac curaj.....
   - Bretonul este la fel de prezent atît cel pe toată fruntea, cât şi cel într-o parte (side swept bangs)
   - Părul lung rămâne dar placa va înlocuită mai mult de ondulator sau bigudiuri, căci buclele de diferite dimensiuni şi texturi au invadat podiumurile. Cât priveşte aranjarea părului lung codiţele împletite au dominat prezentările pentru toamnă-iarnă.(ok, la asta mă mai pricep şi eu). Alături de ele s-a situat şi cocul, uneori chiar cocuri cu sau din împletituri. părul stîns în coadă a fost şi va rămâne la modă, indiferent unde este situată coada, mai înaltă sau mai joasă, dacă este mai aranjată sau dezordonată.
  În concluzie pot să îl las aşa de lung şi ondulat cum e al meu acum, bretonul să îl mai reîmprospătez cu puţină foarfecă, sau dacă chiar vreau o schimbare să aleg ceva mai scurt, dar nu foarte , gen Selena Gomez de mai jos.
Oare ce părere au EI despre părul nostru?????? Le place mai mult părul lung... sau buclat... ??? Sau atâta timp cît ai păr pe cap e bine..... Îmi poate răspunde cineva? Ştiu că unora le plac fetele cu codiţe, dar nu au pretenţii pentru cât de lungă e coada.. doar să fie. Li se pare  mai feminin şi poate mai jucăuş. Dar mi-ar place să ştiu care e interesul populaţiei!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu