duminică, 25 septembrie 2011

Anime fan

Da! sunt fan anime sau manga. Nu ştiu exact diferenţa dintre ele dar eu una presupun că manga este desenul iar animeul reprezinta desenul animat, în mişcare. Cred?!? Oricum eu le spun anime, parcă sună mai bine!


Totul a început cu Sandy Belle în copilărie, când după desene gen Mihaela, Sandy era ceva mai mult decât superb! Eram fascinată! Apoi au venit fetele de la Sailor Moon! Oauuuu !!!



   Şi deşi acum nu mi se mai par aşa de cool, tot drăguţe mi se par. Cum să nu ţi se pară drăguţ ochii ăia mari cu luminiţe înăuntru sau codiţele duse de vânt... Eram fascinată şi de cum se îmbracă fetele de la Sailor Moon, probabil asta a fost singurul interes pentru haine şi freze din toată copilăria şi adolescenţa, aş putea spune. Dar animeul s-a mai modernizat iar creativitatea celor care lucrează la ele mi se pare şi acum la fel de  formidabilă ca şi atunci, pentru că şi dacă am terminat cu copilăria şi adolescenţa tot îmi place să mă uit la ele, să văd cum sunt îmbrăcate, ce frizuri au. Mi se pare o lume fascinanta, plină de culoare.  Poate că are legătură cu machiajul sau cu arta, poate că e doar bine înrădăcinată în copilărie şi în dorinţa de a visa, de a spera la o lume unde binele triumfă. Ştiu că nu sunt singura amatoare, căci mereu sunt noi desene care apar.
    
     Acesta trebuie să fie unul din desenele preferate, dar sunt atât de multe şi atât de frumoase. Chiar şi acum mi se par modele autentice pentru cum să te aranjezi!!! Asta poate părea un pic ciudat ... dar hei... toţi avem ciudăţeniile noastre.

Rock anime!
Poate nu te poţi îmbrăca chiar aşa... dar tot trezeşte în tine spiritul de fashion (O uauuu... ce expresie !), iar dacă nu, te uiţi doar pentru că sunt draguţe, îţi amintesc de copilărie.... sau orice alt motiv... ( ochii mari cu luminiţe nu dă greş!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu