joi, 15 septembrie 2011

Mini dicţionar You touberesc !

Intri pe YT si in cadrul videoclipurilor descoperi noi cuvinte că la început rămâi perplex, deci să încercam sa mai definim nişte termeni pâna nu intră definitiv in DEX.
Beauty comunnity = toţi şi toate care pun videoclipuri despre frumuseţe, machiaj, păr, modă produse...etc
Tag= vine de la „etichetă”, dar acum înseamnă răspuns la întrebări gata stabilite sau o descriere asemenea  celor facute de alţii (are sens ce am scris?) tipuri de „etichete”:  persoane care îmi plac de pe YT, 10 Lucruri pe care regret ca le-am cumpărat, 10 lucruri care imi plac sub 10  dolari(care la noi dacă nu sunt duble sunt triple la preţ), Produsele cele mai necesare pentru vară, Ce am în poşetă! ... etc.
Vlog= eu pot vorbi despre orice sau ce se mai întâmplă în viaţa mea
Haul= sau ce mi-am mai cumparat şi poţi să-ţi iei şi tu!
Tutorial = uite cum ma machiez eu/ cum îmi fac eu părul, încearcă şi tu!
Room tour = turul camerei mele?! Mai bine – uite ce cameră super am eu!
Review= analiza unui produs, adică dacă îmi place sau nu, ce îmi place şi ce nu! (aşa îmi vine acum să tot pun semne de exclamare!!!!)
Pentru cele care au contact des cu machiajul nu e nimic nou dar pentru cei/cele care nu stiu:
Blending= amestecă culorile uşor (fardurile pe pleoapă) astfel încât să nu se vadă de unde începe una şi unde se termină, dar nu prea tare încăt să devină mocirloase.
Mai sunt si altele dar acum nu imi vine in minte !!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu