marți, 30 august 2011

Tendinţe de toamnă la unghii....!

   Cine ştia că şi la lacul de unghii sunt tendinţe? Eu una mă tot mir de câte pot apărea ca să ne încurajeze consumul de produse non-necesare. Dar să trec peste partea asta .... Dacă culoarea verii a fost coralul asta implica că se poartă şi la haine şi în machiaj şi la culoarea lacului de unghii. Acum pentru toamnă sunt mai multe tendinţe, depinde de care companie mare aparţine. Culoarea toamnei va fii Crimson (adică roşu intens). Dior subscrie acesetei tendinţe şi în colecţia pentru lac de unghii.
    Apoi vin culorile inspirate din pietre preţioase, nuanţe închise de verde, maro şi gri cu efecte lucioase, adică un pic de sclipici, la care se adaugă albastrul închis, violetul. Aici intră colecţiile de la Chanel, Nars, Zoya, Butter, Opi. 
    La acestea se adaugă culorile mai pastel de maro, gri, crem, care părerea mea au fost şi vor rămâne la modă, vezi colecţia Essie.
    Trebuie să precizez că firmele Opi, Essie, Zoya, Butter sunt firme specializate în fabricarea lacurilor de unghii şi deşi nu se găsesc la noi sunt companii importante care pe lânga cele gen Dior şi Chanel dictează tendinţele. Nu mă afectează că la noi nu se găsesc că şi de ar fii eu una NU aş da 100 lei sau chiar 150 (ca la Dior sau Chanel) pe un lac de unghii. Dar pentru că îmi plac culorile în general şi îmi place să fiu informată urmăresc astfel de lucruri şi apoi plec la supermarket şi mă limitez la un lac pâna la 15 lei dar prefer 6 lei cum au fost vara asta cele mici de la Maybelline.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu