luni, 29 august 2011

Info music

   Ce mai e nou? Au mai apărut ceva viseoclipuri, unele încă nedifuzate de televiziunile noastre dar toţi avem youtube aşa că să purcedem....
        Beyonce 1+1 -un videoclip doar cu ea... şi iar ea .... în ipostaze provovatoare, cu siguranţă nici un reprezentant al sexului masculin nu se va plânge ( mai ales că dacă acum e graviduţă, mă gândesc că va lua o pauză şi corpul eu va suferi ceva schimbări), până atunci ne uitîm la cum îi străluceşte faţa!
       Nicole Scherzinger - Wet  .. alta cu corp minune... diferit de cel al lui Beyonce, mult mai subţirel, dar asta ţine de gusturile fiecăruia... Şi aici un videoclip cu ea şi trupul ei .... Melodiile nu se disting prin nimic.... (Sorry) Dar pentru că am ajuns la Nicole trebuie să zic ca am găsit o melodia super tare de a ei, format audio şi pe youtube pe nume Guns and roses (vezi de ce m-a atras numele), sună foarte bine şi sper să fie viitorul ei single dacă iar face şi un videoclip pe măsură ar fi super tare!
     Kat deLuna - Drop it low e nou dar nu ..... tot ce pot zice. Nu ştiu ce îi lipseşte fetei ăsteia.... are voce, dansează bine, corp frumos... dar are o lipsă de acel Je ne sais quoi....
    Lady Gaga - You and me adică ea cu ea în variantă masculină, nu te lasă cu gura căscată... eu sunt încă fan Edge of glory, cu saxofonul ăla e super melodia.
   Rihanna - Cheers (Drink to that), are o bugată din vocea lui Avril Lavigne (care se tot repetă până te zgârie la ureche),  şi chiar apare pentru o secundă în videoclip. Arată imagini din concerte şi backstage. Un videoclip foarte real, melodia nu surprinde cu multe, dar pare a fii un fel de viitor imn al petrecerilor (ceea ce e bine).
   Leona Lewis - Avicii -Colide(oare chiar aşa se numeşte piesa?sau e doar colide?) - Îmi place vocea ei şi melodia e liniştitoare, doar atât, nu va fii cine ştie ce cu piesa asta. Videoclipul e romanic, la mare....
    Trecem şi la partea masculină a listei unde avem:
     Jaz Z ft Kanye West (sau e invers?) -Otis , adică doi titani americani care se laudă cu banii, maşinile şi femeile.... un fel de manea americană, şi pentru că singuri ei nu sună bine, vocea lui Otis Redding (cîntăreţ de soul din anii 60) susţine totă piesa, aşa cum şi voce Rihannei din Run this town îî susţinea pe cei doi. Oricum Run this town pare o mult mai bună colaborare, asta nouă pare a fii o glumă.
   Probabil favorita mea din toate noile aparţii o reprezintă Bad meets evil ft Bruno Mars - Lighters, îmi place la nebunie partea lui Bruno, şi vocea şi pianul şi linia melodică, individul ăsta e super talentat... Cât despre Bad meets evil tot ce ştiu e că asta pare a fii o nouă formulă pentru Eminem şi nu ştiu dacă trupa lui D12 mai există. Tot nervos a rămas, şi supărat dar vine Bruno şi mai calmează situaţia. Îmi place!
  În aşteptarea altor piese cu videoclip şi a altor artişti, poate îmi recomandă şi mie cineva ceva bun şi/sau drăguţ.

Un comentariu:

  1. O mica, mica sugestie. Sa pui next time link catre melodie (youtube, trilulilu sau unde vrei tu) :)

    RăspundețiȘtergere