marți, 24 noiembrie 2015

Untul de corp bio Alverde

   Din categoria de produse bio luate mai recent se află şi untul de corp Alverde V-am spus în postarea anterioară că am avut (poate încă o mai am) o peiroadă în care am vrut să trec pe produse mai naturale, mai bio, dar fără să sparg puşculiţa. Aşa că m-am orientat spre produsele Alverde care sunt uşor de găsit , fiind marca proprie DM dar mai ales sunt accesibile ca preţ. Untul de corp a fost undeva pe al 18 lei (am aşa o memorie proastă când vine vorba de preţuri - cred că e un mecanism de coping- să nu devin trumatizatăde câţi bani cheltuiţi).

   Este un unt cu o consistenţă uşoară şi miros plăcut, am ales, din nou varianta de ediţie limitată, trandafiri. Mirosul e un pic cam bătrânesc şi ierbos dar merge. Hidratează foarte bine şi se absoarbe relativ repede. Nu conţine parfumuri sintetice, parabeni sau alete chimicate.. că na de aia îi zice bio.
  Marele dezavantaj este faptul că dacă nu eşti uscată bine (eu îl aplic după duş) ţi se brânzeşte pe tine ca o maioneză tăiată. Chair dacă asta nu ia din miros sau nu afecteză hidratarea e foarte neplăcut să freci un unt de corp cu consitenţă de brânză pe tine. Oricum nici nu se aproprie de calităţile untuli preferat de la Victoria Secret (mirosuri superbe şi textură şi mai uşoară, aprope de spumă) dar acesta are avanajul că e mai natural (bio). S-ar putea să îl recumpăr şi în alt tip de miros, să văd dacă brânzirea e o chestie generală sau se întâlneşte doar la acest sortiment, dar peste ceva timp că am primit cadou alt unt de corp care îşi aşteaptă rândul. Până atunci trebuie să mă frec frenetic cu prosopul după duş să previn brânzirea..
   Voi l-aţi încercat? Aţi avut astfel de experienţe cu alte unturi de corp?

                                                                                  xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu