joi, 3 decembrie 2015

Black Friday Haul

    Şi în acest an deşi nu era intenţionat am "scăpat" şi am făcut ceva cumpărături de Black friday, de pe două site-uri: Emag şi Aoro. Dar parcă în acest an am plătit mult pe produse puţine..  sau aşa mi se pare mie.
     Ce mai scump produs a fost serumul de la Estee Lauder care a fost la 256 lei ( nu a fost redus mai deloc). Cea mai mare reducere a avut-o crema Vichy pe care am dat 65 în loc de 120 lei (sau ceva de genul).
     Pentru mama am luat CK One la 80 lei, pentru soţ un set STR8 care a fost 27 lei. De pe aoro mi-am luat patru mostre de parfum: două mici de 1 ml (şi nu am să imi mai iau aşa de mici că mă stresează aplicarea) şi două de 5 ml şi 8 ml, care sunt mult mai uşor de aplicat) Toate miros bine: Marc Jacobs - Daisy, Essential Molecules- Molecule one, DKNY - Fresh Bloosum, Cloe- Chloe.

Emag

Aoro (crema mică e cadou iar Travelo a venit la preţ special, 20 lei, pentru cumpărături de peste 250 lei, îl va primi sora mea când vine în ţară).

Şi alte cumpărături nereduse şi din Carrefour  un creion de ochi şi un tuş tip cariocă.... ambele Maybelline


Am mai luat ceva jucării din diverse magazine dar nu le includ că să rămânem în sfera beauty...
Voi ce v-ati cumpărat de Black friday?

                                                                                                         xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu