marți, 3 noiembrie 2015

Produse fără de care se poate trăi

      Probabil ştiţi că vreau de mai bine de un an să îmi limitez colecţiile de machiaje, parfumuri, cosmetice în general  doar la stictul esenţial sau mai bine zis la ceea ce folosesc cel mai des şi ceea ce îmi place cel mai tare.  Deşi am şuişuri şi coborâşuri în acest proces eu zic că treptat voi reuşi.  Dar pentur că există o şansă mică să trebuiască să ne mutăm în chirie (dacă reuşim să vindem apartamentul)  m-am gândit că  trebuie să mai renunţ la unele produse care nu sunt chiar aşa de necesar pe lângă faptul de la consuma dublurile. Nu vreau să umplu nenumărate cutii cu cosmetice.
       Acum am două unturi de corp deoarce am primit unul cadou, două parfumuri şi două geluri de duş dar cred că aceste folosindu-le zilnic le voi termina repede şi la parfumuri după ce ajung la unul vreau să îmi cumpăr doze mici de parfumuri pentru a-mi găsi mirosul ideal. La machiaje am dat cadou tot ceam putut emoţional să mă separ, colecţia de rujuri e mult mia mică. Cu fardurile stau mai "rău" adică sunt multe dar aşta e sunt ataşată emoţional de ele dar toamna asta renunţ la o paletă care e aproape gata.
     Acum revenind la ideea postului: la ce produse pot renunţa. Am renunţat de mult la balsamul de păr. Pentru mne nu făcea mai nimic doar că părul se pieptăna mai uşor şi mirosea mai frumos..Am păstrat pe lângă şampon o mască sau un tratament dar cred că voi renunţa şi al acesta, tratamenul de păr, deoarece am reînceput să folsoec măşti naturale cu gălbenuş şi ulei de măsline. Cred că voi renunţa şi la sparyul termo-protector.deoarece nu vreau să îmi cres părul şi nici nu folsoesc ustensile doar uscătorul de păr. Aşa că dacă văd urme de degradare a părului îl voi tăia. Deşi cu frezele stau cel mai prost se pare că cele mai multe produse la care renunţa sunt pentur păr....
     După de termin tonner de la Mario Bădescu nu îmi mai cumpăr deşi cum am scris în review aici îmi place dar nu am văzut nici un rezultat. La fel şi cu Sprayul răcoritor pentru faţă, un fel de spray de fixare a maciajului. Probabil că la vară îmi va fi mai necesar şi îl voi recumăra.
    Cremă de ochi nu folosesc nicodată aşa că nu e cazul să mă apuc acum. Vreau să renunţ şi la crema de zi, eu cred că dacă crema de noapte e bună îmi ajunge mai ales că ziua folosesc un Bb cream bun care are şi multe extracte din plante plus că mai am şi o mască de noapte foarte hidratantă. Pentru curăţirea tenului pe lângă apa micelară care e un must voi păstra ori masca peel off ori gelul de uşor exfoliant.. nu ştiu care e mai bună de păstrat.
    Ideal ar fi să termin cât mai multe rujuri, lacuri de unghii şi chiar farduri.. dar nu e realist să cred că voi reuşi să temin prea multe.
   Eu zic că deja am eliberat o întragă cutie de produse care nu va mai trebui cărată.
   Voi la ce produse aţi putea renunţa? Care credeţi că sunt produsele fară de care se poate trăi? Aş putea să mai adaug alte produse?
      
                                                                                      xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu