joi, 31 iulie 2014

Şampon Joico -review

Joico Balancing Şampon pentru păr normal

           Revin după o mică absenţă cu un mic review la şamponul pe care îl folosesc acum.

   Am auzit de acest brand de foarte mult timp dar din cauza preţului, 46 lei de pe aoro, m-am abţinut să îl cumpăr.A fost foarte în vogă pe bloguri şi pe YouTube acum câţiva ani, dar nu varianta aceasta ce varianta K-pak. După ce am născut am zis să mă răsfăţ cu un şampon profesional că ştiam că părul meu va cădea... şi va fi mai tern. Am vrut iniţial varianta pentru scalp sensibil, dar pentru că nu era în stoc l-am ales pe acesta.
   Este un şampon bun, transparent cu miros delicat care face spumă bine. Îmi lasă părul nu doar curat dar şi cu un uşor volum, parcă se aşează mai bine, are o mai bună ţinută. Nu mi-a cauzat nici un fel de probleme gen  usturime sau mătreaţă, dar e adevărat că simt că trebuie să îmi spăl părul aproape zilnic, cu greu sar peste o zi să nu îl spăl.. probabil de accea scrie pe el Daily Care !!!! Nu îmi îngraşă părul dar parcă apar uşoare mâncărimi. Dacă îmi spăl zilnic părul e excelent însă.
    CONCLUZIE: Se merită bani? NU.... E bun dar nu e ideal şi cu foarte puţin se detaşează de şamponele de pe piaţă, din supermarket. Lasă părul frumos dar parcă nu e destul..şi plus că şi alte şampone mai ieftine fac acest lucru. Deşi m-ar tenta să încerc şi alte variante care poate mi s-ar potrivi mai bine doar dacă vor fi la ceva ofertă le voi cumpăra.
     Voi aţi încercat această marcă? Ce părere aveţi? Ce şampon vi se potriveşte?
                                                                                                    xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. ma tentau sampoanele acestui brand, dar vad k nu ti-a priit
    oricum treaba cu sampoanele e relativa
    cred ca trebuie sa le tot incercam pana gasim samponul ideal

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e! doar ca m-a saturat sa tot incerc..sau mai bine spus m-am saturat de multe efecte negative date de sampoane, atat cele scumpe cat si cele ieftine...

      Ștergere