vineri, 11 iulie 2014

Mască de păr Revlon Professional Pro You

    Nu am ştiut că marca Revlon face şi produse de păr... Am aflat acest lucru uitându-mă la secţiunea de măşti pentu păr de pe site-ul aoro. Iniţial vroiam să îmi iau cea de la Macadamia Natural Oil, care a fost şi rămâne cea mai bună mască de păr... dar nu m-am îndurat să dau 73 lei pentru 250 ml (parcă a fost mai iefină acum 2 an, tot pe acelaşi site). Aşa că m-am tot uitat şi am zărit-o pe aceata la un preţ de 43 lei pentru 500 ml, fantastic adică! Unde mai pui că la rating avea plin de steluţe.. chiar şi acum dacă mă uit pe site este evaluată de 18 oameni foarte mulţumiţi. Plus că aveam de gând să îmi mai tai din păr.. aşa că o investiţie foarte mare în masca de păr nu era necesară.


      Masca este pe bază de extrate de proteine din soya şi grâu şi este destinată părului deteriorat. Are o culoare albă şi o consitenţă ce duce spre gel, nefiind foarte grasă.
     După a doua utilizare am observat că părul e un pic mai mătăsos. La vremea când am început să o folosesc părul meu era într-o fază de - foarte uscat. Deşi s-a văzut ceva îmbunătăţire nu a reuşit să îmi transforme părul în unul mătăsos.. La mine cred că era o cauză internă (datorată naşterii). Deci nu pot spune că este o mască minune şi sub nici o formă nu atinge poteţialul măştii de la Macadamia. Totuşi spre deosebire de alte măşti de păr si tratamente pe care le-am încercat faptul că s-au văzut rezultate indică că este totuşi un produs bun.  La început am folosit-o la fiecare spălare pe cap..apoi am yis să încerc şi să o alternez cu un balsam obişnuit.. dar alte rezultate nu am văzut. Acum părul meu nu mai e aşa de uscat (nici la rădăcină...nici la vârfuri) dar mi se pare un produs bun de întreţinere mai mult decât de reparare. Oricum faptul că este într-o contitate aşa de mare mă va ţine luni bune de zile.. - deci preţul e chiar avantajos.
    În concluzie: produsul este ok, dar nu miraculos.. dacă voi mai avea probleme cu pletele voi apela la Macadamia, dar până atunci nu mi-e ruşine nici cu această mască. NU uita că fiecare reacţionează diferit la produse, şi fiecare păr e altfel, - aceasta e doar propria mea concluzie.


     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu