joi, 3 iulie 2014

Produse terminate în mai şi iunie

   Pentru că nu termin foarte multe produse într-o lună şi din cauza lipsei de timp pentru postări.... am hotărât să combin două luni într-o singură postare. Dar pentru că urăsc să am sticle goale prin casă după fiecare lună le fac poză şi le arunc.. .. doar atât reuşesc să le suport.. plus că rămân cu poza pe post de "veşnica pomenire".
    Unele produse au fost ppomenite de nenumărate ori...dar asta e...dacă asta consum...asta vă arat.
LUNA MAI
Spray termoprotector de la Gerovital - Bun
Masca de păr Dove -ok dar nimic spectaculos mai multe aici
Gel de curăţare a feţei de la Organics - Bun
Ser de faţă Elmiplant - nimic spectaculos la el review aici
      Tot în luna mai m-am apucat să mai termin din mosterele adunate prin seltare, majoritatea au venit cu reviste.... Iniţial am inceput cu câteva apoi după ce le-am terminat şi am fost mândră de realizarea mea..m-am apucat să mai caut şi altele... Pentru ca apoi să primesc de la farmacie o broşură cu cremele La Roche Posay... Ce de muncă!!!!




LUNA IUNIE

Gel anticelulitic Supliform - acum încep altul dar cred ca voi reveni la acesta, urmeaza cândva şi un review
Spumă de ras Gilettte - cea mai buna!
Apă micelară Bioderma- am iubit-o mai bine de 2 ani, acum am înlocuit-o cu cea de la Garnier, aşa cum v-am povestit aici
Gel de duş Victoria Secret - miroase super dar nu prea merită 40 lei, e un răsfăţ...mai ales când în supermarketuri sunt multe geluri de duş foarte bune
Deodorant Lady Speed Stick gel. singurul care mă protejează bine vara
Cremă de noapte Gerovital, a fost OK, dar la final abia am aşteptet să o termin, nu îi mai suportam mirosul (care iniţial nu m-a deranjat)
Un mini şampon Loreal care a venit cu kit-ul Ombre, dar care a fost folosit la 3-4 spălări
Dischete demachiante Caterine de la Kafland, îmi plac foarte mult şi sunt foarte ieftine, cam 3 lei

Din gama machiaje şi alte cele
    Mă mir că am mai terminat ceva... mă resemnasem că nu voi temina mai nimc


Două mostre de cremă cu spf 50 de la Bioderma - foarte bune
Creionul de la Avon Supershock- e super BUN
Eyeliner de la Elf - culoarea violet- s-a uscat stând în seltar
Fondul de ten Revlon Color  Stay  (pentur oiele normală şi uscată) - e super bun, m-a ţinut foarte mult deorece era mult prea deschis pentru culoarea mea şi l-am folosit doar sub ochi şi pe nas
Avon BB cream - e ok.. are şi plusuri şi minusuri review aici
Dizolvant de unghii - nu foarte bun, marca real.
                Cam acestea au fost produsele terminate... două luni parcă mai arată cumva, una singura ar fi fost mult prea puţin... 
                                                                             xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu