luni, 17 martie 2014

Mască de păr intens reparatoare Dove -review

    Astăzi vreau să vă vorbesc despre ultima masca de păr pe care am încercat-o. Pentru mine balsamul de păr nu este un lucru obligatoriu dar o mască de păr da! Chiar dacă părul meu se află într-o condiţie destul de bună, datorită faptului că a fost tuns mult acum aproape un an, vreau să am grijă de el pentru a nu ajunge la vârfuri despicate sau prea uscate. Am simţit că  vârfurile au început să mi se usuce iarna asta, un pic, deşi am avut tratamentul de la Loreal înainte de acesata, review aici,  nu mi-a plăcut deloc. Astfel mi-a luat această mască intens  reparatoare.  în speranţa că se vor vedea ceva rezultate..fiind denumită astfel.
     După prima aplicare am observat că părul meu e mai puţin uscat şi astfel vărfurile au devenit mai mătăsoase. Nu am folosit nici un leave-in pentru a observa cât mai bine rezultatele şi nici nu am schimbat şamponul. Dar din păcate la următoarele aplicări nu am mai observat schimbări... E adevărat că părul meu nu s-a uscat mai tare dar nici nu  a devenit mai hrănit, mai mătăsos.  Am folosit această mască la fiecare spălare a părului, pe post de balsam timp de cam două săptămâni ...apoi am folosit-o doar o dată pe săptămână (cam la 2-3 şamponări) alterând-o cu un balsam (pe care l.am luat doar ca părul să îmi miroasă frumos) dar nu am mai observat schimbări. Să fie părul meu aşa de sănătos că nu se văd rezultatele? Nu cred! E adevărat că folosind tratamentul anterior de la Loreal părul meu nu doar că nu era hrănit dar devenea din ce în ce mai uscat.... acum e mereu în aceiaşi situaţie...Acum folosesc un pic de leave-in pentru a aduce un plus de hidratare. Părul a rămas uşor de pieptănat şi nu s-a electrizat după folosire (dar nici nu am probleme de acest sens).
  
      Masca este de culoare albă, are un miros discret dar care nu se simte nici la aplicare şi nici după clătire. Are un  gramaj de 200 ml şi preţul undeva pe la 20 lei.  Am utilizat-o după cum scrie pe ambalaj, cam ca toate măştile şi balsamurile de păr - se aplică pe părul proaspăt şamponat, se lasă 3-5 minute şi apoi se clăteşte. Eu o las câteodată şi mai mult de 5 minute.
        În concluzie: este un  produs OK dacă nu ai probleme serioase de uscare a părului. Pentru vârfuri despicate nu există oricum nici o altă soluţie decât foarfeca.. Dar dacă vrei să îţi întreţii părul sau ai nevoie de un balsam mai hrănitor acest produs merge.
       În final nu pot menţiona două maşti care în trecut mi-au plăcut mult mai mult ca aceasta: Garnier cea cu avocado a fost mai biună...şi Macadamia Natural oil a fost cea mai bună mască încercată vreodată...(dacă îmi creşte părul iar lung revin la ea!)
       Voi ce mască de păr folosiţi? Care este preferata  voastră?           
                                                                   
                                                                                                   xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. Preferata mea este cea de la Complexul Apicol :D
    Eu personal nu am intalnit masca mai buna ca aceea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DA! am avut si eu si a fost mai buna ca aceasta..dar nu mai buna ca cele doua mentionate... Am si uitat de ea!

      Ștergere