vineri, 14 martie 2014

L'oreal False Lash Telescopic Waterproof mascara - review


    Abia ieri am făcut un review la Rimmel WOW lash mascara, azi continui cu un alt review la o alta mascara. Şi nu e coincidenţă deoarece pe ambele le-am deschis în octombrie anul trecut, pentru un eveniment important, şi acum au început să se usuce.
    Aceasta este varianta waterproof (rezistentă la apă), nu ştiu cum este varianta obişnuită, dar aceasta m-a dezamăgit de la prima aplicare.Deşi mi-a plăcut peria mult deoarece este subţire şi cu mulţi peri mici, n-a făcut mai nimic pentru genele mele, le-a înegrit şi separat un pic...şi cam atât. E adevărat că aveam mari aşteptări de la ea, deoarece în general rimelurile de la Loreal şi cele de la Maybelline sunt recunoscute ca fiind foarte bune. Eu vroiam ceva mai dramatic(şi acum îmi amintesc cu bucurie de rimelul Double Extend varianta cu roşu de la Loreal...a fost super...de ce nu l-a lua pe acela? probabil nu l-am găsit). Pe acesta l-am luat în vacanţă, prin august din Franţa şi a costat în jur de 10 euro dar l-a deschis abia pe la finele lui octombrie.. Căutam alt rimel de la Loreal Volumminous ..sau ceva de genul..şi cum nu l-am găsit m-am mulţumit cu acesta şo am ales varianta waterfroof în caz de lacrimi de emoţie şi bucurie...  

     Pentru că nu mi-a plăcut l-am folosit doar pentru genele de jos  şi în zilele ploioase peste un alt rimmel mai bun (gen Scandaleyes sau Wow lash de la Rimmmel), asta ca să îi găsesc şi lui o utilitate...
    Dacă eşti genul care preferă  un look foarte natural s-ar puea să îţi placă... cred ca la mare/ piscină ar fi fost bun.... e chiar foarte rezistent la apă - singura lui calitate. La prima aplicare după cum spuneam doar înegreşte genele şi le separă. Dacă lucrezi un pic cu el, la al doilea strat pare touşi să adauge un pic de lungime dar nu şi  volum.....
    În concluzie: nu mi-a plăcut şi nu l-aş recomanda. Acum îmi pare rău că se usucă deoarece ştiu cât de puţin l-am folosit... Am uitat să precizez că este foarte greu de îndepărtat chiar şi cu un demachaint bun trebuie insistat.

                                                           xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu