luni, 2 septembrie 2013

Tendinţele pentru moda toamnă - iarnă

      E început de septembrie şi de toamnă, sper să fie una blândă cu soare şi zile frumoase...  Ca în fiecare toamnă trec în revistă câteva din tendinţele pentru noul sezon ... Dar adevărul e că, cu cât urmăresc mai mult tendinţele cu atât mai puţin ţin cont de ele. Adică...sunt atât de multe în funcţie de site-uri că practic ...cam orice se poartă.. Să nu mai vorbim de tendinţele nemuritoare pentru sezonul rece.... cele care vor fi mereu la modă (şi de care ţin cont că doar frigul nu te lasă!): pielea, blana, cizmele şi botinele, căciulile, negru, maro, gri, dar şi culorile autumnale gen portocaliu şi roşu.
    Eu am luat aceste trenduri şi fotografii de pe site-ul Harper Bazar...dar mai sunt şi alte site-uri care aduc în prin plan şi alte trenduri... Eu una parcă am mai mare încredere în HB ....
         1. Dominaţia gri - din culorile închise specifice anotimpului rece se pare că acum e anul pentru gri.(oricum negrul nu moare niciodată)


 2. Nuanţe de verde - deşi verdele apara din când în când în paleta toamnei acum fiind anul în care verdele Smarald a fost declarat culoarea anului.. toate nuanţele de verde închis par să renască

3. Block color - sau suprapunerile de  culori, dar nu stridente ca în sezonul cald, ci mai neutre cu un eventual accent de culoare


4. Printuri - se pare că trendul cu printuri se contină şi în noul sezon, doar că sunt mai geometice sau  mai simetrice


5. Costumul bărbătesc sau mai bine zis haine cu inspiraţe din fracul masculin


 6. Piele din cap până în picioare

Am mai observat şi ate tendinţe cum ar fi creaţii inspirate de stilurile Punk sau Grunge.... par să revină la modă.... Fusta în carouri sau plisată are şi ea o nouă revenire de podiumuri.
  În mare care acestea a fi principalele tendinţe pentru sezonul toamnă iarnă 2013 -2014.  După cum vă spuneam eu una mă uit mereu la ce se poartă în încercarea de a combina cât mai diferit ceea ce am deja...sau pentru a găsi inspiraţie, nu atât de mult pentru a le şi urma... Geaca mea de piele, botinele, cizmele, căciuliţele, eşarfele şi mai apoi fularele sunt lucuruile mele insispensabile.
    Dacă pozele acestea de pe podium par cam ireale aşa..şi nu te vezi purtând nimic din cele de mai sus, am o postare mai veche Cum ne îmbrăcăm toamna asta care deşi e din 2011  mă regăsesc în ea şi acum ca stil vestimentar.. aşa street casual aş zice...pe temeni aristocratici, adică ...Imagini mai concrete cu inspiraţii de toamnă.
    Voi urmăriţi trendurile modei? Care vă  place şi care nu? Aştept comentariile voastre!
                                                                                                 xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu