vineri, 13 septembrie 2013

Produse care au plecat şi nu se mai întorc

  Nu am avut altă idee de cum să intitulez această postare... Nu sunt produse pe care să le fi terminat sau care să le fi aruncat pentru că nu sunt bune... sunt pur şi simplu produse pe care le-am făcut cadou prietenelor mele ştiind că nu am cum să îmi termin colecţia de machiaje în următoarele decenii...mai ales cele de farduri. Să fu sinceră după ce am făcut inventariul produselor pe care le am vezi aici, m-a cam apucat panica...că sunt multe...apoi am trecut la tristeţe...că doar sunt frumoase şi vor expira aşa singurele şi neutilizate... Aşa că am luat decizia că poate alte persoane se vor bucura mai mult de ele...sau cel puţin le vor folosi mai mult decât o fac eu.
     Scopul acestui post este să scriu mici review-uri despre ele...că nu am să le mai întâlnesc...
     În weekend am fost la munte şi am făcut două pacheţele pentru fete, fiind surori nu am vrut să fac diferenţe aşa că fiecare a primit: o paletă de farduri Loreal, un ruj tot Loreal şi ceva mostre de creme. Rujurile erau noi.dar pentru că le-am luat de pe net nu erau culoarea dorită de mine...şi ştiam că fetele poartă astfel de culori..având altă nuanţă a pielii faţă de mine. Şi fardurile şi rujurile sunt bune, ca şi calitate... le-am dat doar pentru că nu le foloseam. Am uitat să fac poză şi unui gloss  de la Beauty UK tip plump,pe care nu l-am putut folosi deoarece mă usturau buzele prea tare.deşi culoarea era drăguţă, un roşu discret.

    Acolo am mai adăugat şi o mascara,  ştiu că nu e bine să împrumuţi mascara (sau rimelul) dar dacă am aflat că una din fete era în pană de mascara i l-am oferit pe al meu Maybelline Cat Eye, un rimel bun, pentru un aspect natural (nu face genele false sau prea dramatice dar le separă bine). Apoi la surioara ei i-am oferit un eyeliner de la Elf că ştiam că e fana (cel din gama de 9 lei, waterproof).Este unul din produsele mele preferate de la ELf, nu doar că e în gama cea mai ieftină dar chiar e bun, e uşor de folosit şi rezistă toată ziua, singurul dezavantaj ar fi că se usucă foarte repede...cam la două luni..parcă. Cu siguranţă dacă voi fi în pană de eyeliner am să îl recumpăr.
    Săpămâna asta mi-am programat nişte întâlniri cu vechea mea prietenă din copilărie... şi nu numai...din liceu, facultă..acum colegă..etc.. Ea la capitolul machiaj e cu mult, mult mai minimalistă..aşa că numai bine...să îi dam şi ei ceva culori să se joace... măcar la ocazii la aibă diverse combinaţii... Ea e mai mult fana rujurilor decât a fardurilor... Ea a primit două palete Rimmel (quaduri), un duo de la Wet and Wild, un duo de la Astor, un stick de iluminare de la ELF, un ruj Bourjois (nou dar tot de pe net l-am luat şi am fost dezamăgită de culoare ), un gloss Maybeline  (nou, primit cu ceva comandă), un ruj lichid mat de la W7 ( folosit o dată dar nu mi-a plăcut textura, cum se simţea pe buze), creioane de buze şi de ochi de la ADA şi de la Wet and Wild. Acum un mini review: fardurile Rimmel şi cele Astor nu sunt foarte pigmente, cu o bază coloarată se văd bine dar fără sunt destul de pale., oferă o culoare uşoară şi un look foarte discret... cred că sunt bune pentru fetele care acum încep să experimenteze cu culorile şi nu au mult curaj sau celor care le place un aspect discret, natural. Eu una nu aş recumpăra aceste produse pentru că nu mă încadrez în cele de mai sus..... Fardurile de la Wet and Wild sunt în schimb foarte pigmentate şi chiar fără bază se văd bine..Nu prea am mai văzut astfel de duo-uri..dar dacă le vedeţi să ştiţi că sunt super. Restul produselor sunt bune...nu extraordinare...dar bune... doar că la mine stăteau prin seltar şi nu erau folosite. Creioanele de buze ADA erau în culoari mult prea îndrăzneţe pentru mine, gen roşu aprins.
    
Tot ei am decis să îi dau şi câteva lacuri de unghii în culori pe care le cam aveam în dublură...chiar dacă nu aceiaşi culoare..asemănătoare. Şi despre ele pot spune că sunt produse OK, dar nu excelează..ca rezistenţă sau altceva...
   Acum că am ami aerisit colecţia de machiaje ..mă simt mult mai bine... am poze de la micuţe..şi ştiu că vor fi folosite de fete. Voi aţi reuşit să teminaţi o paletă de farduri vreodată? Dar lacuri de unghii?
                                                                                                          xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. Felicitari! Interesanta ideea! Chiar daca nu te mai folosesti de ele, sigur gasesti pe cineva sa se bucure!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Decat sa expire prin seltar... si plus ca imi era mila de ele...ca erau dragute.

      Ștergere