joi, 26 septembrie 2013

Produse terminate în septembrie

   Uite că luna septembrie s-a cam dus. De cele mai multe ori aşteptam să se facă 28 sau 29 să fac această postare, acum  nu am de ce să mai aştept pentru că nu văd se mai termine ceva.
   Luna asta postarea se împarte în două... Una este cea cu produsele consumate iar cea de a doua cu produsele expirate sau nefolosibile (să zic aşa).
    Produsele consumate nu au fost foare multe:

 Gelul de duş de la Nature s Gate- mi-a plăcut foarte mult.. cu siguranţă am să îl recumpăr ..deşi după ce termin ce am prin duş aş testa ceva nou, review aici
 Şamponul Garnier Fructis - primul şampon de la Garnier care a fost OK, nu mi-a cauzat mătreaţă, nu l-a uscat la vârfuri şi nici nu l-a uns la rădăcină....
 Loţiunea de corp de la Victoria s Secret "Love Spell", după cum spuneam în postarea anterioare,, mirosurile celor de la VS mă înnebunesc.....
 Crema de faţă Gerocossen cu acid hialuronic şi squalen - cred că e a treia sau a patra ...asta spune tot, o folosesc seara că e hrănitoare dar nu lasă faţa unsă.
   Produse expirate

 Pentru că luna asta  am făcut Inventarul produselor pe care le am, vezi aici, am descoperit aceste produse vechi, care nu erau folosite..şi deja devenise periculos să le mai folosesc..
   Crema cu spf 30 Avene - nu am putut-o folosi pentru că mă ustura pielea de la ea... deşi e pentru ten sensibil.. Am crezut că e tenul meu mai stresat...şi am aşteptat..iar am încercat, chiar am vrut să o folosesc.. dar nu s-a putut şi a rămas uitată într-un seltar.
   Spumă de la Londa...asta cred că are 5 ani....am alta de mult timp..dar nu ştiu de ce nu am aruncat-o pe aceasta
   Gel de Aloe Vera - din păcate nu e 100 % gel de aloe..are ceva chimicale....şi nu prea m-am încumetat să o folosesc..(era trecut conservanti ..nu scria parabenii sau altceva..aşa că mi s-a părut cam suspect)
    Gel răcoritor şi spray de la Avon Foot Works - Spray-ul l-am folosit ceva.. dar gelul mai puţin...

 Machiaje - majoritatea au fost afaceri proaste...


 Fard Cremă de la Elf - culoarea aurie (nu mai ştiu numele) de la început se brânzea el...dar dacă îl masai în piele mai reuşeai de o bază... Deşi am şi o culoare mai închisă care nu are problema aceasta, pe acesta a trebuit să îl arunc... Tare aş fi păstrat ambalajul, că eu un borcănaş de sticlă ...şi mă găndeam că dacă se rupe un ruj să îl topesc acolo...dar după cum aţi văzut în postarea cu ambalajele aici... încerc să mă dezvăţ din a mai ţine la ele.
 Tuş gel de ochi ELF ( eyeliner) unul maro şi unul negru.. Le-am  folosit cam un an sau chiar doi, apoi au început să se usuce dar le puneam în microunde şi le surescitam de fiecare dată când vroiam să le folosesc. Apoi am trecut la geluri lichide..sau doar fard (ca acum) şi s-au uscat de tot.
 Tuş lichid de ochi Avon - nu are nici un an, l-am luat prin primăvară, dar numai e negru e un gri...deşi îmi place mult aplicatorul l-am folosit aşa ca gri..acum e mult prea şters şi nu se mai vede. Nu a ţinut foarte mult.
 Creioane Wet and Wild - sunt vechi în colecţia mea, dar nu le-am folosit deoarece din start nu au fost cremoase..nu se putea lucra cu ele bine.. Le-am ţinut ani buni în speranţa că le voi găsi alt scop...dar se pare că asta a fost... Mai am şi alte creioane de la Wet and Wild care nu sunt aşa de proaste... doar astea maroni au fost aşa..
  Balsam de buze - Apivita - l- am luat că scria pe el că e 90% natural,o fi fost...dar nu e utilizabil..e ca o ceară colorată şi frumos mirositoare. Plus că a fost destul de scump..adică 15-17 lei... Proastă afacere.

 Se vede aplicare creioanelor, a tuşului Avon şi fardul cremă Elf.
    Cam astea au fost produsele care din diverse motive au plecat luna asta!
                                                                               xx, Cosmina

Un comentariu:

  1. Si eu trebuie sa le verific pe ale mele la sfarsit de luna, poate am si eu ceva expirate care imi ocupa spatiul degeaba!

    RăspundețiȘtergere