miercuri, 16 ianuarie 2013

Reduceri de sezon la haine şi încălţăminte

  Se pare că magazinele online nu se lasă mai prejos când vine vorba de reduceri de sezon. Să fiu sinceră eu cumpăr de pe net doar produse cosmetice, dar tot sunt tentată să arunc un ochi pe la reducereile de haine şi pantofi, doar că nu prea am curajul să cumpăr fără să încerc. pierderea este a mea, că achiziţionarea de produse de pe net te scuteşte de drumurile fără sfărşit, cozile de la case şi privirele concetăţenilor. Pentru mine care nu sunt amatoare de shooping prin mall ar fi perfect, dar returnarea de produse deşi principiu excelent mi se pare o altă bătaie de cap. Adică cu pro şi contro ce să mai zic...
Pe FashionUp am găsit aceată pereche de ghete superbe, rock cu ţinte la 270 lei
sau botine cu talpă

dar deşi acestea nu sunt la reducere sunt multe alte produse la reduceri.
Pe  Mycloset.ro m-am îndrăgostit de o pereche de Skechers  la 14% reducere cu 312 lei

Se pare că tot la încălţăminte ajung deşi au reduceri şi la haine.
Cele mai ieftine haine ca preţ sunt pe miniprix.ro unde o pereche de  pantaloni este doar 30 lei

sau un  sacou doar 63 RON

Plus că şi ei au haine care sunt şi mai reduse decât preţul lor, care mi se par foarte acceptabile.
Un alt site cu haine, este 3suisses unde am pus ochii pe o pereche de blugi drepţi Esprit la 171 RON


şi o rochiţa clasica neagră la 178 ron, ambele cu reducere 20%


 dar şi un  bolero negru la 108 ron


Cam pe astea am pus eu ochii, dar fireşte nu îmi permit mai mult de unul ..pe lună...că na..e criză..acum stau şi mă gândesc pe care să-l aleg.... pacat ca nu le pot alege pe toate....si apoi sa rămân si cu ceva bani...


Un comentariu: