vineri, 4 ianuarie 2013

Listă de dorinţe pentru 2013

                                                       Wish List

Ca şi cum nu aş avea destule cosmetice şi machiaje, îmi doresc mai multe...altele...binenţeles nici una nu reprezintă o necesitate.
             Cum moşul nu mi-a adus nici un Urban Decay... o să îmi iau eu unul.că tare vreau să am şi eu ceva de la ei... deşi dezbaterea Nyx vs Urban Decay vezi aici continuă, se pare că UD va avea câştig de cauză.
Aş vrea ca anul acesta să încerc produse L'occitane despre care am auzit numai lucruri bune.
Alte lucruri pe care vreau să le încerc sunt de la Sleek, marcă care îmi place foarte mult...şi care au noi produse....
   Fardurile trio în Lace
Unul din kiturile de contur....

De la NYX
plus alte culori la Jumbo eye pencils plus poate un Jumbo lip pencil .
          La rujuri vreau să îmi iau de la Rimmel cele din colecţia Kate... dar sper să mai termin câteva din cele pe care le am până atunci că nu îmi place să am o tonă de produse....că uit de ele....(asta nu se aplică la farduri de ochi sau obraz! ha-ha-ha)
          Toate au review-uri foarte bune de la persoane importante ca surorile Pixiwoo sau Wayne (goss makeup artist)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu