marți, 8 ianuarie 2013

Ce produse am mai terminat

   Aşa ca de început de an mi-am făcut curat prin cosmeticale şi deşi mă despart greu de unele din ele trebuie să mai şi arunc..că unele sunt prea vechi.
Am terminat balsamul de păr de la Matrix, gama Biolage, care după cum am mai precizat anterior nu îşi merită banii. Nu am văzut nici un volum, nici o hidratare puternică...e aşa un balsam obişnuit, fără miros special.
În sfârşit am terminat loţiunea de corp Beyonce Pulse, care a venit cu parfumul. O am de vreo 2 ani şi abia am reuşit să o termin pentru că nu mi-a plăcut deloc cum se aplică. Intră foarte greu în piele, lasă urme albe dacă nu e masată bine, nu hidratează deloc. Singurul ei atuu este că mirose foarte bine, ca parfumul şi mirosul se păstrază mult timp pe piele.
Trebuie să arunc şi două batoane corectoare unul de la Avon şi celălalt de la Oriflame care sunt deja foarte vechi şi nu mă mai risc să le pun pe faţă.
Tot la capitolul cremos intră şi un luciu mic de la Avon care încă miroase a ciocolata, dar trebuia pensionat, un fard cremă de la L'oreal care nu prea se vede pe piele, un gloss Glamour care a venit cu revista, o culoare nude drăguţă dar care acum miroase a plastic foarte tare, la fel şi-a schimbat mirosul şi glossul de la NYX în Baby Pink (foarte bun la vremea lui) dar schimbarea de miros e semn că a cam exprirat.
Trebuie să renunţ şi la loţiune de corp Light Blue de la D&G care e de 3 ani dar care mai miroase încă bine, poate pentru că are vreo 4 parabeni.
Un fard single de la Yves Rocher, un alb-auriu pe care l-am tot folosit ca iluminator de ochi şi faţă, foarte discret şi bun. S-ar putea să păstrez totuşi ambalajul pentru a presa ceva pigmenţi mai târziu.


Cam atât m-am îndurat să arunc pentru acum. De consumat mai am ceva produse care stau să se termine dar nu prea am răbdare să păstrez multe ambalaje.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu