miercuri, 28 martie 2012

Top tendinţe pentru primăvară

    Din toate tendinţele care sunt acum la mare modă preferatele mele sunt:
1. CULORILE PASTEL - Indiferent că sunt alăturate unor culori neutre sau combinate între ele.... ador culorile pastel, şi ca niciodată parcă magazinele sunt pline de variate. Am ales să îmi cumpăr două sacouri: unul într-o nuanţă pastel de roz şi unul turcoize.
2. IMPRIMEURILE FLORALE - Nimic nu zice mai mult primăvară decât florile... dar anul acesta acest trend a ajuns şi la pantofi, şi chiar îmi plac pantofii cu flori
3.DANTELA- Încă nu mi-am găsit o rochiţă de dantelă dar am să mai caut... acum am doar o cămaşă veche din dantelă neagră.....
4. JEANS COLORAŢI - Îmi plac pantaloni coloraţi deşi nu am curajul să port roz, roşu ....şi rămân pe nuanţe de albastru....
5. AFRICA - Nuanţele pământului (bej, marouri), imprimeuri de leopard, şarpe.....
5. LUMEA MARINĂ - toate tonurile de albastru, coralul, portocaliul, stelele de mare.... 
6. INSPIRAŢIA RETRO - ANII 20 cu talia joasă, modele baroque, anii 70 
       Nu sunt amatoare de:
Culorile NEON
Bluzele tăiate care lasă să se vadă stomacul....
Materialele LUCIOASE - METALICE (eventual pe unghii)
    Restul rămâne suspendat în timp.... adică nu mă pronunţ.
    Care sunt trendurile voastre preferate?????


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu