luni, 13 februarie 2012

Produsul anului 2011

          Pentru mine, şi doar pentru mine, produsul anului 2011 este fără nici o glumă, o spumă de ras.... Până acum foloseam şamponul sau balsamul pe post de spumă de ras... Apoi m-am decis să încerc şi un produs special pentru aşa ceva. Mi-am luat Gillettte Satin Care pentru piele uscată. Cu adevărat... a făcut din rasul pe picioare o plăcere.
 
       Vine ambalat într-un tub de aluminiu. Este sub formă de gel, dar la contacul cu piele, prin atingere se transformă în spumă. Are un miros plăcut, fresh, dar care mai apoi nu simt să persiste, dar face experienţa mai plăcută. Motivul pentru care l-am ales produsul anului, nu este  modul de aplicare, care de altfel este foarte plăcut ci faptul că îmi lasă piele foarte catifelată... aşa de catifelată ca nu mai simt nevoia să folosesc cremă de corp. Preţul este undeva în jur de 15 lei.
          Eu una sunt foarte încântată de descoperire şi de experienţa de ras actuală, îmi vine să mă dau cu spuma asta pe tot corpul.
      Pentru cei interesaţi de ingrediente, am găsit o poză clară cu ele, nu vad nimic îngrijorător, gen parabeni, (ştiu că PEG-urile alea nu sunt bune... dar ce să îi faci...), dar să fiu sinceră nici nu mă pricep aşa de bine încât să depistez toate substanţele cu probleme. Dacă vedeţi vre-un pericol spuneţi-mi şi mie!

   




Trebuie să precizez că am încercat şi varianta pentru piele sensibilă şi deşi are acelaşi mod de aplicare, miros plăcut, nu mi-a lăsat piela aşa de catifelată ca cel pentru piele uscată, la care voi rămâne pentru mult timp de acum încolo.
      În încheiere vreau să mai precizez că rasul nu e cea mai indicată metodă, e adevărat că e rapidă, nedureroasă şi comodă dar trebuie "executată" constant la două - trei zile în funcţie de rata de creştere a propriului păr (dacă nu chiar zilnic!). Cu certitudine cred că cea mai bună metodă de eliminare a părului nedorit, mai ales de pe picioare rămâne ceara. Da, e dureroasă, dar după câteva epilări timpul între ele poate ajunge şi la cîteva săptămâni. Eu am abandonat metoda nu doar pentru că e dureroasă ci şi pentru faptul că trebuie să aştepţi să crească un pic părul pentru ca ceară să îl poată prinde.... eu urăsc să îl văd... şi nu mai am răbdare. Din acelaşi motiv am renunţat şi la metoda doi - epilatorul. Ideal ar fii una din cele două metode, mai ales pentru adolescentele care încep pentru dată să se epileze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu