joi, 9 februarie 2012

Elf mineral infused mineral mascara - review

  Într-una din comenzile anterioare la Elf, am comandat şi o mascara, cea Studio, numită Mineral Infused Mascara mai mult din curiozitae şi pentrul preţul de 18 lei, mi-am zis că merită încercat. Nu mă aşteptam la multe... şi nici măcar nu am citit nici un review.
 Descrierea oficială: 
Aceasta mascara ofera genelor un aspect mai plin si mai sanatos, oferindu-le volum. Formula care se pastreaza timp indelungat si pensula din silicon nu lasa mascara sa se adune pe gene si le defineste foarte frumos.
    
Surpriza a fost una plăcută. Este un rimel (că tot aşa îmi place să îl numesc) pentru definire. Separă genele excelent, nu le încarcă, e destul de negru, şi pare că mi s-au înmulţit brusc numărul de gene.... Cu siguranţă nu e pentru volum, nu lungeşte cu nimic, dar eu una sunt mulţumită de lungimea genelor mele, aşa că acest rimel e perfect pentru machiajul de zi cu zi . Periuţa e conică aşa că vârful e numai bun pentru cele mai mici din colţul ochiului. Pentru ocazii speciale sau machiaj mai dramatic aş opta pentru mai mult volum.
  Pentru cei interesaţi de ingrediente, de pe site-ul elf am luat această listă:
Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, PVP, Triethanolamine, Triacontanyl PVP, Hydroxyethyl Cellulose, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate. 
   Nu ştiu să le traduc,  şi nici nu ştiu care sunt mineralele "infuzate" în acest mascara.. Dacă ştiţi vă rog luminaţi-mă!
   În aceiaşi gamă mai există şi unul pentru volum, pe care am să îl încerc cu proxima ocazie caci de acesta sunt mulţumită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu