marți, 15 noiembrie 2011

Noutăţi pentru cumpărătoarele de machiaj online

   Marea noutate este redeschiderea site-ului       www.makeup-shop.ro. 
 Dacă până acum de aici se comandau produsele NYX, acum vin cu varietate mai mare de mărci, dintre care mult aşteptata marcă SLEEK Am auzit numai lucruri bune despre această marcă, în special despre fardurile de ochi, pudre de obraz, pudre bronzante. Alte mărci de care nu am auzit sunt Beauty UK şi pentru pensule Elemental estetics. Preţurile la produse sunt acceptabile dar cele de la Elf rămân un pic mai mici. Acum sunt prezentate şi ingredientele produselor, lucru foarte bun mai ales dacă eşti alegică la ceva, sau dacă cumperi un produs şi observi o reacţie alergică (poţi mai bine identifica substanţa care a produs aceea reacţie). Majoritatea produselor conţin parabeni, dar la preţul asta măcar nu poţi să te plângi..... (eu mă tot plâng că paleta mea de la Too Faced care a fost peste 100 lei are 4 parabeni!). Drept urmare mi-am comandat o paletă de ochi de la Sleek, ceva pensule şi un iluminator tot de la Sleek.  Vom vedea dacă se ridică la nivelul aşteptărilor.
Toate review-urile au fost pozitive, se zice că sunt foarte pigmentate şi se păstrează bine pe pleoapă. A fost aşa de greu să aleg o singură paletă, toate par interesante, am optat până la urmă pentru cea Naturel, preţ 36 lei.
Despre iluminator nu ştiu nimic, poate m-am pripit, nu am citi nici un review... acum aştept şi voi vedea! Este pe bază de apă şi nu are parabeni. E la preţul de 33 lei.
  În concluzie mă bucur de diversitate pe care o vom avea în alegerea de produse pentru bugetul nostru! Acum la deschidere pentru cumpărături de peste 99 lei transportul este gratuit, sunt câteva produse la ofertă (în special creioanele Nyx atât cele de ochi cît şi cele de buze) deci pentru cine e interesat să profite acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu