marți, 2 august 2016

Sephora CC cream - review

    In cautarea mea de bb cream-uri am ajuns in Sephora si  am intrebat de o crema cu spf mare. Fata de acolo mi-a aratat acest CC-cream,  desi eu nu consider spf 30 ca fiind mare ea a incercat sa ma incurajeze ca de mai mult nu ma nevoie. La pretul e 70 de lei si ceva nu e tare scumpa dar nici chilipir nu e. La testarea de pe mana mi s-a parut un pic uleiosa, dar nu e. Ce m-a facut sa o cumpar e faptul ca tipa a ales culoarea potrivita, desi acolo mi s-a parut ca are o acoperire mare in  realitate acoperirea e mica spre medie, desi CC cream vine de la Color corection, desi nu pare sa corecteze sau sa acopere ceva.



       Avantaje:
- textura usoara, intra repede in piele
- culoare potrivita
- spf 30
-  lasa pielea mai radianta, mai luminoasa
      Dezavantaje:
- acoperire mica spre medie cu doua straturi, pentru un cc cream ma asteptam al mai mult
- cu pudra rezista bine la transfer imediat dar in cursul zile nu stiu cum dar dispare, ca acoperirea asa medie  dupa ce ai aplicat-o se transforma in mai nimic
    Pretul de 70 lei nu il pun nici ca avantaj nici ca dezavantaj. E doar ok.

Concluzie:
        E un cc cream ok dar parca nu l-as recomanda, adica nu am sa il recumpar. Pentru ce face gasesc ca bb creamul de la Rimmel e o afacere mai buna iar daca vreau ceva mult mai bun, desi mai scump (cam 150 lei) e bb creamul de la Lioele care are spf 50, acoperire mare si multe extracte pe langa cel de melc si cel de aur.


Xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu