luni, 2 mai 2016

Lioele BB cream cu extract de melc



  Una din investitiile anului trecuta fost acesta Bb cream pe care am luat- o din dorinta de a incerca si produse mai scumpe dar cu ingrediente mai pretioas. Aceasta este cu  extract de melc, si aur. Motivul principal pentur care am ales-o a fost factorul de protectie mare,adica 50++, lucru pe care nu il intalnesti la bb cream-urile de pe piata. A costat undeva in jur de 125 lei si am luat- o de pe site- ul makeup shop.
    Pot spune ca nu m-a dezamagit deloc. Desi are o culoare destul de galbuie mie mi se potriveste bine. Are o acoperirea medie spre mare depinde cate straturi aplici. Se uniformizeaza bine pe ten ,am folosit-o si cu buretele umed dar mai ales cu degetele observ o aplicare foarte buna, cred ca folosind degetele reusesc sa o intinda mai bine si caldura mainii ajuta.  Desi pretinde ca are efect anti-rid datorita ingredientelor nu pot spune ca am observat vre-o diferenta. Are ca ingrediente o multitudine de extracte de plante si  oricum eu cand folosesc un bb cream sar peste aplicarea cremei de zi, am ten normal si doua creme cred ca e prea mult.
    In concluzie sunt foarte multumita de ea, e mai mult decat un Bb cream, e un fond de ten cu factor de protectie mare si multe ingrediente pentru ingrijirea pielii, defapt asa  um ar trebui sa fie si celelalte bb creamuri de pe piata. Datorita pretului nu stiu daca voi reusi sa o recumpar desi sper ca sa pot face efortul mai ales pentru vara asta, oricum vreau sa explorez si alte bb creamuri de marci asiatice deoarece au spf-uri mai mari si mai multe ingrediente benefice tenului.
     Sper ca acest review sa va fie util.

                          Xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu