miercuri, 4 mai 2016

Cumparaturile lunii aprilie

   In aprilie am decis sa ma aventurez din nou printre machiaje si sa mai testez chestii noi. Am inceput cu standul Essence de unde mi-am luat doua corectoare unul creama cu doua nuante si unul cu pensula tip Lumi Touch de la Loreal. Fiind produse Essence preturile ai fost foare rezonabile unul a fost 14  lei si celalalt mai mult cam 18  sau 20 lei. Le-am folosit pe ambele si sunt foarte incantata de ele. Cel cu pensula e mai mult iluminator iar cel crema are o acoperire mai buna. Crema pentru picioare am primit-o cadou si inca nu am o opinie despre ea.
 Apoi a trebuie sa imi inlocuiesc mascara si desi vroiam sa imi iau tubul mov de la Maybelline, Sensational para se numeste, acela e pe lista mea de un an dar nu am reusit sa ma abtin sa nu iau noul The falsies Pushup  Drama, dar asta  numai reclamei cu Gigi Hadid, care imi poate vinde ca orice  a oricum o ador fara nici un motiv ( ar trebui sa fac o postare despre asta).  Acesta nu m-a dat pe spate, e ok dar sunt de la Maybeline si altele mai bune.  La acesta s-a adaugat si clasica mea pudra ieftina si buna de la Rimmel, Stay Matte,  care imi place la fel de mult ca acum cativa ani cand ne-am cunoscut.




      Cam acesta au fost cumparaturile lunii aprilie din dosarul de beauty.  Voi ce v-ati mai luat?
                      Xx, Cosmina

Un comentariu:

  1. Sa le folosesti cu drag! In aprilie am facut dezmat, a fost ziua mea si m-am aruncat in shopping. Shopping pe care inca n-am reusit sa il pun pe blog.

    RăspundețiȘtergere