luni, 7 martie 2016

Gelurile de dus L'occitane (review)

     De Craciun am primit cadou un set de mini geluri de dus de la L'occitane. Am mai incercat in trecut tot varianta mini de la uleiul lor de dus cu migdale, probabil cel mai faimos produs al lor (si mi-a placut la nebunie, doar pretul nu mi-a placut). Am fost entuziasmata de cadou si de sansa sa incerc inca trei bariante, pe acestea din urma scrie ca sunt gel si nu ulei si am avut variantele cu mirosuri de Trandafir, Flori de cires si Bujor. Pentru poza nu am gasit decat trei deoarece cel de trandafir se terminase, cred ca din greseala i-am aruncat ambalajul. Dupa cum se vede in poza cel de bujor era deja gata cand am facut poza.


      Din start am facut distictia intre cel de Migdale care e ulei de dus si restul care sunt geluri de dus. Oricum nici unul nu face spuma mai deloc si toate miros bine, dar cel de  migdale si cel de trandafir miros mai tare decat celelalte doua. Doar mirosul de la cel de migdale ramane pe piele si dupa dus. Toate sunt delicate, nu usuca pielea si hranitoare dar tot cel de migdale e superior si hraneste pielea, nu degeba e asa recunoscut. Personal eu nu l-as recumpara decat pe cel de migdale deoarece pretul lor e mult prea mare si la restul nu se justifica. Varianta de 250 ml costa 80 lei la uleiul de migdale si 70 la restul. Nu de mult am aflat ca si Bioderma a lansat un ulei de dus asemanator dar cum nu l-am gasit inca in farmacii nu stiu pretul, dar cred ca va fi mai ieftin, 1000ml va fi 86 lei deci la jumatate iar 200ml 46lei (preturile luate de pe aoro).

       Voi ati incercat aceste geluri de dus? Ce parere aveti?
                           
                                                                        xx, Cosmina






2 comentarii:

  1. Eu l-am incercat pe cel de la Bioderma, il gasesti la oferta de 10-15 lei la tubul de 100 ml. N-am incercat nimic de corp de la L`Occitane, dar cred ca miroase super, mai ales varianta cu Bujor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat doar uleiul si m-am bucurat ca nu l-am luat intreg cum am avut de gand la un moment dat. Pana la urma, am primit o varianta mini in kit-ul Marie Claire si nu m-a dat pe spate. E ok, imi place, dar la pretul ala, nu prea cred ca am sa-l cumpar.
    Am luat uleiul Bioderma de la Farmacia Tei cu 52 lei/1 l. Mi-au mai placut uleiurile de la Dove, Yves Rocher si cele noi de la Sabon (primele, desi le zice uleiuri sunt geluri de dus - ti le recomand si pe acestea).

    RăspundețiȘtergere