sâmbătă, 5 martie 2016

Avon body scrub Dazzling Moments

   E timpul pentru un mic review. Am luat acest body scrub in decembrie  si era prezentat in catalog la pagina cu ultimele oferte deci presupun ca a facut parte dintr-o colectie mai veche pe care au intrerupt-o, nu stiu dar daca e asa tare rau imi pare caci e un produs perfect pentru mine.  A costat in jur de 11 lei.


    Ce imi place la el? In primul rand e scrub-ul perfect are particulel mici dar se simt foarte bine si nu se topesc, adica ai timp sa freci cat vrei. Are consistenta unei creme groase. Eu consider ca e perfect. In al doilea rand, si la fel de important, e mirosul superb. Multa vreme m-am gandit cu ce seamana mirosul si apoi mi-m amintit ca e exact mirosul unui produs Victoria Secret, nu mai stiu care, Love Spell sau Pure Seduction, nu mai tin minte dar e un miros superb fructat-floral. Daca s-ar mai gasi as lua toata gama: gel de dus, crema de corp...etc. De la jumatatea lunii ma reintalnesc la lucru cu reprezentanta Avon si voi cauta prin catalog luna de luna desi cred, dupa cum arata ambalajul, ca a fost un produs special de iarna. Oricum daca aveti informatii suplimentare sper sa mi le impartasiti.
    In concluzie acesta e produsul anului pentru 2015. Singurul lucru negativ, dar e minor, e ca la final a fost greu de scos din tub deoarece este foarte gros, dar nu imposibil. Oricum ramane produsul meu favorit chiar daca nu am sa il mia gasesc.
    Voi l-ati incercat?
                                     
                                                                           xx, Cosmina

Un comentariu:

  1. Nu l-am incercat, dar cred ca este in oferta de reprezentanti, parca era si parfumul sau lotiunea de corp.

    RăspundețiȘtergere