miercuri, 10 februarie 2016

Cumpărăturile lunii ianuarie

   Nu am luat nimic spectaculos, doar necesităţile plus uleiul de păr de la Pantene. Luna ianuarie nu a fost una buna financiar după Sărbători am rămas cam falită şi au apărut şi multe cheltuielei neprevăzute.

Deodoranul clasic, la şampon am tecut din nou la unul pentru scapl sensibil,  anticearcănul de la Rimmel l-am mai avut şi a fost ok, deşi vroiam să îl încerc pe cel de la Loreal dar cum era dublu la preţ (40 lei) nu m-am îndurat. AM rămas fără cremă de faţă şi un timp am folosit BioOil plus ceva mască hidratantă de noapte dar acum m+am luat varianta roşie deşi acum îmi dau seama că pe Makeup Alle cea mov pentru 55 plus avea reviewuri pozitve mai multe.
     A fost o lună cumpătată. Să vedem cum va fi februarie!

                                                                                                        xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu