vineri, 9 octombrie 2015

Suplimente de slăbit - mini review

        Vreau de ceva vreme să fac această postare despre disperarea care m-a cuprins şi doriţa mea de a slăbi fără efort... hahaha (ca şi cum ar fi şi posibil!). Pentru încă nu s-a inventat o pastilă pentru voinţă sau pentru a face foamea suportabilă am recurs la pastilele pentru slăbit... numite şi "naturale"
     În introducere vreau să vă spun că acum idealul meu în viaţă (după familie, copil, soţ, sănatate etc) este să pot trăi într-o zi dintr-o salată, o salată consistentă cu brânză sau piept de pui dar o salată pe zi şi ceva cafea (sau mai bine zis cafele). Dar e cam departe de mine idealul deoarece sunt o gurmandă, o pofticioasă o mare iubitoare de dulciuri mai ales patiserii şi prăjituri, în ngeneral o mare mâncăcioasă. Dacă aş putea şterge această descriere şi m-aş transorma poate aş putea ajunge să trăiesc şi eu cu o salată... Atunci sigiur aş slăbi şi aş şi rămâne slabă.. chiar şi cu un fruct ca adaos...Mai trebuie să precizez că nu mai  mănânc paste, cartofi şi fast food decât foarte rar. Orezul l-am păstrat încă şi marea pată pe conştiinţa mea este pâina.. deşi integrală, cu seminţe..etc tot nu e bine.
    Revenind la pastile... după 2 luni de experimente m-am oprit.. să îi dau corpului o pauză. Rezultatul până acum  NICI UNUL... Adică nu am slăbit nici un kg deşi am laut pastilele conform instrucţiunilor...
Am început acum 3 luni cu ceaiul de slăbit de la Fares "Silueta perfecta 2" şi după mai bine de o lună de băuit 3 ceaiuri zilnice şi nici un rezultat am început să iau Concetrat de oţet de mere. Dar apoi am zis că e prea puţin şi o reclamă din revistă m-a convins să îmii au Anastasia Shape (am zis că e natural şi reclama era de vis..cu fete care au slăbit şi 11 kg) Primele 12 zile am luat Anastasia Shape o pastilă pe zi cum scrie pe cutie, dar pentru că nu am văzut nici un rezultat am început să iau câte 2 pe zi, până am terminat cutia.
   Am terminat cu Anastasia Shape dar am continuat să iau Concetratul de oţet de mere, deşi după mai bine de o lună am început să simt uşoare dureri de stomac, deşi nu am avut până acum probleme şi am început să iau concetratul după masă şi nu înaite.
  Am trecut apoi pe Ketonă de zmeură (Rasberry Ketonă), pentru că aceasta fusese recomandată de Dr. Oz.  Iniţial de la o companie necunoscută, apo când am termiant cutia am luat Ketona de la Adams care are în ea şi ceai verde şi oţet de mere. Ca când am început cu ketona de la Adams am oprit Concetratul de mere să nu fac iau prea mult plus că trecuseră deja două luni de când îl luam şi tot nu s evedea nimic. Ketonele le-am luat conform intrucţiunilor 2 pe zi dimineaţa şi seara. Pentru că am oprit oţetul de mere mi-am luat de la Fareş ceva pastile pentru Suprimarea apetitului dar nici aşa nu am observat nici o schimbare...
     Recapitulare:
- iniţial ceaiurile de la Fareş
- oţet de mere şi Anastasia Shape
- oţet de mere şi Ketonă (no name)
- controlul apetitului de la Fareş şi Ketonă Adams
    La final am adăugat şi ceva ceaiuri de slăbit din ceai verde (cele cu ambalaj verde şi scrie pe el şi în chineză) dar nu le-a luat foarte regulat.. din când în când).
  Concluzie:
  Nu am slăbit nimic. Recunosc că pe când am început cu Ketonele a început şi sezonul de struguri.. şi e clar că nu sunt genul care să se abţină.. .. Banii aruncaţi ???? Nu, cred că e un experiment cu rezultat neplăcut. Aveam de gând să încerc şi Silfide sau Visislim, mai ales Visislim dar cred că am nevoie de o pauză.. sau că aşa ar fi înţelept...
    Aceasta este experienţa mea.. nu vreau să fiu e negativă dar chiar nu am slăbit, nu am simţit că mi-e diminuat apetitul la început m-am şi măsurat să văd dacă dispar poate centimetri şi nu kilogramele dar am renunţat că era prea depresiv... am zis că oricum voi simţi pe blugi cei mai strâmţi dacă cad din centimeri.
     Nu ştiu care e părerea voastră dar dacă ştiţi ceva mai bun decât propria voinţă (că la mine e dispărută în misiune de mult) vă rog să îmi sugeraţi discret în comentariile de mai jos. Poate la unii funcţionează dar organismul meu ţine la grăsimea lui ca şi cum s-ar aştepta la o eră glaciară. Oricum nu renunţ la salata de prân cu roşii şi mozzarela şi aştept ziua când îmi va fi deajuns toată ziua.
     Pentru detalii legate de produse şi ingrediente vă las pozele de ai jos, mai puţin ceaiurile.. (că am uitat să le fac poză).















   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu