luni, 5 octombrie 2015

Eyeliner Rimmel Scandaleyes - review

          Eyelinerul pentru mine este un must. Am încercat şi varianta lichidă şi cea gel  dar m-am întors la eyelinerul tip cariocă. Mi se apre că e cel mai uşor de folosit şi cel mai rapid. Îniţial am vrut să îmi iau de la Maybelline sau de la Loreal dar cum standurile lor nu averau nici unul, deoarece erau prost aprovizionate, am ajuns la acesta, de la Rimmel. Rimmel e o firmă care îmi place foarte mult deşi fardurile de ochi nu îmi plac îmi lac rimelurile, fondurile de ten, rujurile, aşa că am vrut să încerc şi acest produs.
       La început am fost cea mai încântată, era ca şi cum am descoperit un Holy Grail product. Dar folosit des am găsit şi un defect dar per ansablu sunt foarte mulţumită de el. Ei zic că este water resistent dar nu l-am testat
     Avantaje:
- uşor de folosit
- precizie în aplicare
- preţ mic (cam 25 lei)
- culoare mată (mie îmi place că e mai mat şi nu aşa lucios ca cele lichide)
- nu se întinde
   Dezavantaje
- după un timp linia se estompează şi nu mai arată atât de precis şi clar, mai ales dacă ai şi alte farduri pe pleoapă
 Peste anumite farduri cu sclipici sau farduri lucioase poate fi mai greu de aplicat, dar acest lucru cred că e valabil pentru toate eyelinerele. Multe produse erau deja desigilate în magazin acesta era singurul cu sigiliu aşa că vă sfătuiesc să fiţi atente când le cumpăraţi că şi aşa multe produse de acest gen se usucă foarte repede. Încă un lucru de notat este că trebuie mereu să vă asiguraţi că aţi pus capacul bine căci altfel se usucă repede. Nu ştiu cât timp va rezista până se usucă căci deocamdată are doar o lună şi ceva dar în medie dacă ţine 3 luni cu utilizare aproape zilnică eu voi fi satisfăcută.


                                     



                                                                                                 xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu