sâmbătă, 11 iulie 2015

Wish list (vară şi toamnă)

    Nu ştiu cum se face dar am constatat că am început  să am un wish list cu produse la care visez. De ce am fost aşa de  şocată? Pentru că de ceva vreme sunt pusă pe consumat produse şi am încercat să îmi iau gândul de la tot felul de produse, mai ales de la cele de machiaj. Bineînţeles că vreau să îmi iau aceste produse numai după ce am termiat echivalentul pe care îl am... Serum-ul de faţa tocmai mi s-a terminat deci aş putea să îmi iau.... Crema de corp şi BB creamul cred că se vor termina cam într-o lună deci mă gândesc deja cu ce să le înlocuiesc că nu am mai altele....Exfoliat de corp nu am..aşa că iară ...aş putea să îmi iau. Problema mare e că mi s-a pus pata pe produse scumpe aşa că stau de două ori să mă gândesc dacă să le iau sau nu.... Dacă termin crema de corp vreau să revin la untul de corp (mai ales dacă vine toamna). Preferatulele mele sunt cele de la  Victoria Secret dar aş încerc şi unul de la The Body Shop care au o reputaţie foarte bună. Dar dacă vă vine să credeţi cele de la The Body Shop sunt şi mai scumpe ca cel VS care sunt 40 lei iar primele 63, dar dacă le prinzi la ofertă poţi să le iei la 47... Mare dilemă.. Şi ca să fie dilema şi mai şi aş vrea să comand de la The Body Shop şi un efoliant de corp... şi acesta cam scump... Ştiţi voi alt exfoliant de corp bun dar nu aşa de scump?
Unturile Victoria Secret

Untul de la The Body Shop

Exfoliant The Body Shop

   De când am comandat BB cream-ul eram în dilemă care să fie următorul dar acum mi s-a pus pata probabil pe cel mai scump de 128 lei, este de Lioele şi este cu spf 50 şi extract de melc.. Sună prea bine!


   Pe lista mea de dorinţe de ani de zile stă serul de la Estee Lauder dar pentru că este cam 300 lei nu m-am îndurat.. Poate în august de ziua mea (deşi nimeni nu îmi cumpără cosmeticale... ori că am prea multe ori că nu ştiu ei ce să ia şi nu mă întreabă...)
  

Şi o variantă mai ieftină la ser dar mai ales o cremă nouă (dacă mi se termină cea actuală) ar fi cele de la La Roche Posay din gama Redermic, care la noi nu se găseşte în farmaci încă doar pe net.
     Nu or fi ele multe dar sunt sunt scumpe... NU am pus pe listă alte scutece textile sau stickere şi nici măcar benzi adezive... probabil deoarece alea nu sutn pe wish list ce pe shopping list.. adică sigur le iau...hahaha

     Voi ce  mai aveţi pe Wish list? Aţi încercat unul din aceste produse? Dacă da, cum vi s-a părut? Spuneţi-mi în comentarii.
                                                                                xx, Cosmina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu