luni, 24 noiembrie 2014

Produse de baie Balea

     Pentru că firma Lush s-a retras de la noi, am început să caut înlocuitori pentru spuma de baie, sarea de baie şi cremele de baie pe care mi le cumpăram de la ei. Într-o vizită prin DM m-am oprit să mă uit la ce spume de baie au.. şi am ales-o pe aceasta cu miros de iasomie şi pachuli. Şi tot acolo am găsit o steluţă de baie şi un baton pentru baie, sunt un tip de creme de baie pe bază de unturi, care fac baia cremoasă şi hidrateaz pielea.  Interesant e că aceste creme de baie nu se află pe raft lângă spuma de baie ce lângă produsele mini şi lângă mirositoarele de cameră.
        Cele două mascara sunt în poză deoarece intenţionam să fac o postare cu ce mi-am luat în octombrie (o sa fac un post cu octombrie şi noiembrie la un loc).
   Am rămas foarte impresioantă de spuma de baie.Am pus e adevărat două capace, să fiu sigură că am spumă şi a fost foarte multă şi a rezistat mai bine de 20 de minute. Miroase frumos dar nu foarte tare. La a doua baie am pus doar un capac şi jumătate şi la fel a fost o spumă frumoasă şi rezistentă. Cremele de baie, steluţa şi batonul, din păcate le-am folosit pe ambele la o singură baie.... Mare greşeală! A fost mult prea mult..apa a fost foarte hrănitoare dar după baie a trebuit să fac un duş, eram prea unsuroasă.  La finalulul băii am observat că baia era plină de petale de flori.. cred că de la steluţă..dar şi batonul are ceva plante în el. Teoretic pe batonul scrie că se pate reutiliza dacă apa are o anumită temperatură, mai mică. dar pentru că eu  an folosit apă fierbinte s-a topit tot.
    În concluzie îmi  plac mult aceste produse şi nu sunt scumpe.. cremele sunt 5  lei şi 8 lei, spuma a fost cam 10-15 lei.
   Voi aţi folosit aceste produse? Ce părere aveţi despre ele? Ce produse de baie folositi? Ce îmi  recomandaţi?
                                                                              xx, Cosmina

3 comentarii:

  1. din ce oras esti? intreb pentru ca am impresia ca esti din Tm....mai ales ca ai scris ca s-a retras Lush :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt din Oradea, dar din pacate Lush s-a retras din toata tara, nu mai au nici macar site-ul

      Ștergere
  2. si eu trebuie sa ma orientez catre spumante, mai ales ca a venit iarna!

    RăspundețiȘtergere