duminică, 26 octombrie 2014

Ce s-a întâmplat cu Lush?

     Am descoperit săpămâna asta că nu mai există site-ul Lush.ro, de unde comandam produsele Lush. Nici pe Facebook nu îi găsesc pe Lush România, bineînţeles că Lush UK sau cel din alte state există. Ce s-a întâmplat cu ei?  Au plec din România_ Eu sunt din Oradea dar ştiu că aveam magazine în Bucureşti, oare mai există? Dacă sunteţi din Bucureşti îmi puteţi spune??????
    Chiar mă gândeam că acum că nu mai cumpăr prea multe machiaje şi singurele răsfăţuri vor fi Lush şi Yankee Candle.... Dar se pare că Lush nu mai este. Sunt tristă... Foarte tristă.. Chiar dacă nu îmi păermiteam decânt o dată pe an şi aşteptam deja reducerea lor de după Crăciun cu înfrigirare.... Ştiu că pot comanda de pe site-ul Lush uk..dar nu îmi vine să dau 100 lei pe transport.... Ce mai mult voi regreta spumantele de baie..erau cele mai bune..miroseau divin, ţineau mai bine de 15 minute şi făceau o spumă groasă.. ... adorabile. Crema Lovely Jubblies şi masca Megaminty au fost duper bune şi erau pe wishlist...
     Sper ca cineva să îmi spună şi mie ce se întâmplă. Ştiu căp este un site produsecosmeticelush.com dar acesta u reprezintă compania şi multe preţuri nu sunt deloc corecte... plus că nu cred că vor avea reducerea de care vorbeam.. mi se pare mai suspect că nu au la contact un nr de telefon, plus că nu ştiu cât e transportul dacă pachetul vine din UK ... Ştiţi ceva despre acest site?
        Orice informaţie este binevenită. Mersi!
      
                                                                                    xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu