marți, 14 ianuarie 2014

Dischete demachiante Balea - review

   Mi-am cumpărat aceste dischete demacheate pentru a le avea în weekendurile când merg la ai mei, să nu trebuiască să îmi duc preţioasa mea Bioderma. M-au tentat deoarece erau ieftine, în jur de 5 lei din DM plus ambalajul de plastic foarte practic.


   În cutiuţă se găsesc dischete demachiante gata îmbibate cu soluţie pentru a îndepărta machiajul. Ideea e bună şi practică, păcat că nu funcţionează. Mi-au trebuit peste 4 dischete pentru a începărta machiajul, care nu era nici waterproof şi nici extrem... Pe lângă asta mi se pare că mi-a uscat tenul, deşi după îndepărtarea machiajulu mi-am clatit faţa cu apă că o simţeam ciudată şi apoi rapid am aplicat cremă.... Abia dimineaţa după ce am reaplicat cremă parcă a revenit la normal.  E clar că nu sunt pentru mine, ştiu că mai este o variantă care conţine ulei dar nu mă mai risc...
   Partea interesantă vine din faptul că le-am lăsat mamei care le-a încercat şi ei îi plac.. nu ca demachiante, că ea nu se machează dar înainte de a aplica crema de faţă, seara foloseşte un astfel de disc şi i se pare că îi curăţă faţa de impurităţi (nu machiaj, praf şi alţi poluanţi). Ca să vezi că acelaşi produs poate să placă unei persoane şi nu alteia...Eu una sigur nu le mai cumpăr.
Avantaje:
-ambalaj compact din plastic, bun pentru călătorii
-preţ mic, 5 lei
Dezavantaje:
- îndepărtează cu greu machiajul
- usucă tenul (dacă ai ten normal sau normal spre uscat)
- nu le recomand tenului sensibil,

 Voi le-aţi încercat? Care este demachaintul vostru preferat? Ce duceţi cu voi în călătorii?
                                                                                                        xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu