joi, 2 ianuarie 2014

Culoarea anului 2014

   Bine v-am regăsit în noul an. Sper ca acest an să vă aducă multă sănatate, fericire, împliniri şi bucurii, împlinindu-vă astfel toate dorinţele. La mulţi ani! Vă mulţumesc tuturor celor ce aţi citi postările mele pe parcursul anului ce a trecut, sper ca şi în noul an să le găsiţi informative şi frumoase.
     M-am gândit ca prima postare din an să fie despre culoarea aleasă de Institutul Pantone pentru acest an, adică Radiant Orchid - o nuanţă de violet..sau mov cum îi mai spunem noi.Sa fiu sinceră nu prea am nimic în garderobă de această culoare..deşi acum îmi place ştiu că mulţi ani am avut o uşoară repulsie pentru roz şi mov.
  




         Printre farduri sigur găsesc culoare, poate chiar şi un tricou. Am avut în facultate o geacă din vinil de culoarea asta..dar varianta mai pală, mai pastel.. trebuie să scormonesc după ea...  Lac de unghi nu cred să am în culoarea asta
  Voi aveţi ceva în această culoare? Vă place această culoare? Aveţi de gând să purtaţi această culoare?

                                                                                                               xx, Cosmina

Un comentariu:

  1. Imi place culoarea,am o lenjerie de pat in nuante de mov,cateva hainute de dormit si bineinteles,oje! :D

    RăspundețiȘtergere