vineri, 3 mai 2013

Produsele terminate în aprilie

  Deşi nu mi-am propus să fac un Project pen, se pare că luna aceasta am terminat mult mai multe produse decât m-aş fi aşteptat. Poate pentru că multe erau deja la jumătate....sau doar s-a întâmplat.... Oricum asta nu scuză faptul că am cheltuit din nou o grămadă de bani pe ale produse......
   Nu ştiu dacă cineva mai ţine mine, luna trecută când mi-am luat două geluri de duş am zis că mă vor ţine două luni, sau aşa justificam eu necesitatea de a lua două...ei bine ambele s-au terminat după mai puţine de o lună. (pentru că mi-a plăcut să le aplic direct pe piele fără lufă, cred!)


 Gelul de duş Dove, care mi-a plăcut mult şi i-am făcut un review mai extins aici.
 Gelul de duş foarte puţin exfoliant de la Adidas, e OK.

 Spuma de ras de la Balea, care îmi place foarte mult şi e mai ieftină ca cea de la Gillette, adică e doar 8 lei.
 Serul de faţă cu lipozomi de la Alverde, care deşi miroase ierbos îmi place mult, l-am şi recumpărat. Ştiu că scrie pe el că este pentru 60 ani şi îi cumpăr şi mamei şi mie...doar că eu nu îl folosesc zilnic ci la câteva zile, ca un fel de "mască anti-age"
Top coat de la Revlon, super produs.....nu ştiu altul dealtfel...
Două mascara: ELF şi Maybelline Falses, acesta are un review aici... Ambele mi se par bune dar e cazul să renunţ la ele că încep să fie mai uscate (după mai bine de 4-5 luni) Rimelurile de la Maybeline sunt la ofertă acum la preţul de 23 lei în supermarketuri !!!!!!

Am acolo două rujuri, dar am cam TRIŞAT, adică nu le-am chiar terminat, dar pentru că era puţin în ele le-am topit şi le-am pus într-un recipient de la balsamul de buze Elf şi le folosesc ca şi blush cremă sau balsam de buze..... Aşa am mai golit din ambalajele care stăteau cu puţin produs îl ele.. Unul e de la ELF din gama Essential şi se cam topise şi celălalt era de la Astor dar nu avea nici o pigmentaţie grozavă şi nici nu dura mai deloc. Acum le-am pus la cutie!

Se mai vede acolo un baton anticearcăn de la Sleek, de care nu am fost foarte mulşumită, poate şi pentru că am ales culoarea cea mai deschisă, că am zis să luminez peste cearcăne (not a good ideea!). Şerveţelele umede pentru copii luate din Kaufland nu s-au prea potrivit pentru demachiere, ca cele de la Real, marca Tip, aşa că le-am folosit să îmi şterg pensulele sau cutiuţele cu produse...
  Acestea au fost produsele terminate până pe la jumătatea lunii....nu am crezut că se vor mai aduna şi altele....

Loţiunea micelară Bioderma, super super Holy Grail, nu mai vreau să ştiu ce a fost înaite de ea....
Fondul de ten de la Rimmel, Weak me up, cu review aici , am fost foarte încântată de el, probabil că am să îl recumpăr dar acum am alltul tot de la Rimmel să văd dacă se compară sau nu.
Gelul de duş Snow fairy de la Lush, luat prin decembrie sau ianuarie, miroase a bomboane.Mi-a plăcut dar nu cred că am să mai comand geluri de duş de la Lush pentru o perioadă că sunt scumpe şi plus că dacă vreau să mai investesc într-un gel de duş probabil voi încerca alte firme, gen L"occitane
Şamponul de la Salvatore Ferragamo Toscan Soul,  cu review aici mi-a plăcut dar nu prea vreau să mai iau şampoane foarte scumpe, ...poate doar Joico...că am auzit mult prea multe despre el.
Primerul Too Faced, e foarte bun şi m-a ţinut un an şi jumătate dar cel de la ELF cu 9 lei se apropie mult prea mult ca să îşi merite acesta preţul.
Pudra de faţă DreamMat de la Maybelline, mi-a plăcut că nu îţi lasă faţa mască şi e fină. O voi recumpăra cândva....merită!

Deodorantul meu cel de încredere, chiar dacă are aluminium ştiu că mă pot baza pe el, nu mă lasă la greu, doar variana gel.
Spray-ul de îngrijire de la Schauma. Nu mi-a plăcur mirosul, deşi e fresh, dar are ingrediene bune, cu uleiuri diferite şi extract de aloe, dar m-am încăpăţânat să îl termin şi l-am folosit şi ca mască de păr înainte de spălare (îl punem în păr de la rădăcină la vârf şi lăsam 30 min. apoi îmi spălam părul normal) A funcţionat ca un fel de deep treatment...






Am terminat şi Untul de corp de la Victoria Secret, Aqua Kiss, am un rewie detaliat aici. Are un miros proaspăt şi răcoros care durează pe piele câteva ore şi pentru că luna asta m-am pregătit pentru autobronzante l-am folosit la greu.
    Nu ştiu cum s-au adunat atât de multe produse luna asta...dar e bine să şti că mai şi termini din ele nu doar cumperi!
 Voi ce aţi mai folosit???? Reuşiţi să terminaţi tot ce cumpăraţi sau faceţi şi voi "stocuri" la anumite capitole???
 



 

4 comentarii:

  1. Ai terminat cateva ;) Eu nu prea reusesc sa termin...am stocuri la geluri de dus, lotiuni si balsam de buze :))

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. La geluri de dus si untul de corp am devenit obsesiva si l-a folosit tot pe acela, si cred ca e un mod bun sa termini mai repede ceva, ca daca folosesi produsele prin rotatie nu se termina EVER!...

    RăspundețiȘtergere
  3. gel de dus L;Occitane am eu acum, primit spre testare ..de fapt e ulei de dus cu uleiu de migdale..si costa 70 ron ..250 ml..dar ar merita fiecare banut.. te invit aici sa vezi parerea mea despre el
    http://irinacosmetice.blogspot.ro/2013/04/testez-gelul-de-dus-loccitane-cu-ulei.html

    chiar merita!! sampon as incerca si eu Joico..dar momentan astept sa termin multitudinea de sampoane pe care le detin:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si gelul de dus si samponul Joico sunt pe lista cu dorinte dar le tot aman din cauza preturilor..mereu gasesc ceva mai ieftin...

      Ștergere