duminică, 5 mai 2013

Cumpărăturile lui aprilie

  După data de 15 a lunii, zi de salar încep să mă gândesc la ce am nevoie şi la ce aş mai dori..... Nici o shimbare în aprilie doar că un mail cu oferte de la cosmetic4you a dictat prima comandă...Puteam eu să ratez rujuri L"oreal la 1 lei sau Bourjoi la 12 lei???.... Uitându-mă pe site mi-am amintit că au autobronzantul de la St Moriz, copie după mult mai scumpul St Tropez dar din câte am auzit la fgel de bun.... Plus că mai era acolo o cuiuţă cu un duo blush şi bronzer de la W7 (nu prea ştiu multe despre companie) care arăta foarte similar cu cutiuţele de la Benefit....Zis şi clikat..... plus crem Roc cu doar 40 lei, mie mi s-a părut o ofertă  bună!


Tubul mov e un cadou pe care l-am ales pentru o comandă de peste 100 lei.... e un exfoliant cremă foarte bun.... Din păcate rujurile L"oreal au avut o culoare mult mai închisă decât era pe site....e prima dată când o dau în bară cu cumpărăturile de cosmetice e pe net. Cel Bourjois e roz şi la 9 lei am încercat rujul mat de la W7.

Cutiuţa tip Benefit îmiplace foarte mult, m-am speriat la început când am văzut că bronzerul e cu sclipici....dar adevărul e că nu se vede sclipiciul când îl aplici pe faţă. Blushul e un roz foarte deschis, acum că sunt bronzată un pic, artificial, nu mai merge dar culoarea va fi bună la iarnă când voi fi iar ca foaia de hârtie.  Plus că pensula cu care vine e foarte moale şi deci folosibilă!


 
Dar aceasta nu e tot. Pentru că sunt obsedată de loţiunile de corp şi unturile de corp de la Victoria Secret, când am văzut că au adus şi gel de duş pe cosmeticstyle, am zis că trebuie să am măcar unu.... Plus că deja eram pe terminate cu 3 geluri de duş, vezi aici  aşa că m-am gândit, " termin 3 şi iau unul mai scump"... Nu e aşa de rău 40 lei dar că nu m-am oprit şi am luat şi un fard cremă de la Essence, care nu e deloc culoarea de pe site, e un bronz auriu. Şi tot de la VS mi-am luat un gloss tip creion....foarte hrănitor, urmează review.. Pentru comandă am primit un ruj de la Beauty Factory, un roz electric, pe care nu prea am curaj să îl folosesc...( cel din fată e rujul mat W7din comanda anterioară, s-a strecurat din greşală)


Deja eram cam panicată că am pus două comenzi...si ce să vezi aflu că pe cosmeticstyle a apărut o paleta Naked1. OOOOOO NUUUU!!! E obsesia mea de mai bine de 2 ani! Noroc că aveam o cutiuţă cu bani puşi deoparte speciale pentru ea sau sora ei Naked2, asta după dezamăgirea de acum 2 luni când le-au avut pe stoc şi eu eram lefteră.... mi-am ros unghiile uitându-mă zilnic pe site să nu se epuizeze stocul până la salar...dar nu a fost să fie! Acum am comandat-o! .... angels singing......



Nu am să îi face review că sunt pe net sute dacă nu mii, încă o ţin ca pe o bijuterie, am folosit-o doar o dată... e drăguţă dar tot mă întreb dacă chiar merită 210 lei...sunt doar forduri, plus că poţi găsi variane asemămănătoare la preţuri mai mici, vezi  aici
   Da ştiu sunt o cletuitoare fără pereche!!!! plus o obsesie pentru cosmetice nu ajută.... acum vreau să mă axez pe fashion.....






Un comentariu: