vineri, 1 martie 2013

Întrebările lui Juliet

  Am dat de blogul www.juliet.ro şi m-am gândit să răspund la întrebările ei (cu şansa de a câştiga o paleta UD). Este prima mea particiarela un giveaway din blogosfera românească...Răspunsurile mele la întrebările ei:
 Ce ai invatat de la fetele din blogosfera?
  Am fost atentă în special la review-uri de produse pentru a vedea ce e bun şi ce nu, ce merită şi ce nu. Dar în general machiajele şi postările cu manichiuri s-au dovedit surse de inspiraţie.


Imprumuti din cosmeticele tale prietenelor?
Nu prea am o viaţă socială activă, sunt mai mult o pisică solo de apartament, deci nu împrumut cosmetice, dar dacă vin fetele în vizită le las să-şi bage lăbuţele prin produsele mele... 
 
Care sunt aspectele placute si mai putin placute ale bloggingului?
    Blogul este un hobby pentru mine si imi face mare placere sa impart experientele mele din lumea asta beauty..  Apect negativ ar fi lipsa timpului pentru el, sau invers timpul pe care mi-l fură din alte activităţi, dar nu mă supără căci e alegere mea.

Cum iti vezi blogul peste 10 ani?
    Cu mii de postări la activ, multe fete interesate de ceea ce scriu, comenturi, folowers...etc.


Dupa ce criterii iti cumperi produsele cosmetice? Review-urile din blogosfera iti influenteaza achizitiile?
    Cumpăr în funcţie de ce mi se pare atractiv, ce are review-uri pozitive, ce cred că mi-ar face plăcere să am în colecţie şi chiar aş folosi, necesităţile de moment şi nu în ultimul rând în funcţie de preţ, pentru că mereu vreau şi produse bune dar care să nu fie la preţuri exorbitante, şi ingredientele conţinute sunt importante încerc să evit parabenii din unele produse (cele pentru corp mai ales). Deci da, contează review-urile dar nu sunt definitorii pentru că ceea ce funcţionează la o personă poate să nu meargă la alta...şi invers.

Care este cel mai recent produs cosmetic care a intrat in rutina ta de beauty?
Cel mai recent produs pe care l-am descoperit si de care nu ma pot dezlipi este paleta Mariposa de la Urban Decay


Cat timp pe saptamana dedici blogului (scrirea articolelor, citirea blogurilor, comentarea postarilor etc.)
De citit alte bloguri  undeva până la 1 oră pe zi.dar de scris nu scriu decât o dată sau de două ori pe săpămână, depinde cum am timp, chiar dacă fac şi 2-3 postări într-o zi (ca azi).

  Sper că nu am uitat nimic... şi am răspuns ca un elev model la toate întrebările puse de juliet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu