vineri, 8 februarie 2013

Urban Decay Book of Shadows, vol III

       Prima mea paletă Urban Decay.
  Deşi aş fi vrut să îmi cumpăr una din cele două Naked, cum nu sunt în stoc şi cum a lua de pe un site stăin se adaugă mult la costul şi aşa destul de costistitor pentru o paletă în plus la colecţia mea de farduri, am ales să îmi iau Book of Shadows volumul III. M-am găndit că e mult mai versatilă, având atât culori naturale cât şi nuanţe de albastru, verde sau violet. Dezamăgirea a fost mare când mi-a venit pentru că eu mă aşteptam să aibă două creione 24/7, iar pe site era prezentată varianta "clasică" a paletei. Nici unde nu scrie pe ea, sau pe site că e defapt, Book of Shadows vol III, redux, adică e o variantă ulterioară a paletei care a apărut datorită faptului că varianta originală s-a vândut extrem de bine dar are ceva modificări. În loc de două creioane 24/7 vine doar cu cel negru (Zero) iar o parte din culori au fost înlocuite cu altele, asemănătoare, adică aproximativ aceleaşi nuanţe, doar cu un verde mai puţin.

Trecând peste şocul iniţial, paleta ste foarte drăguţă şi ca ambalaj şi ca farduri, de o calitate extraordinară, aşa cum mă şi aşteptam. Ştiu că este un model mai vechi, de prin 2010 şi că acum există şi vol IV, dar asta nu o face să fie cu nimic mai prejos. Nu ştiu dacă fardurile au noua formulă sau sunt din vechea formulă, dar sunt extrem de pigmentate, ceea ce apare în cutie apare şi pe mănă sau pe pleoapă, chiar şi fără nici un primer. Rezistă extrem de bine, adică toată zoua, se lucrează cu ele foarte bine fiind uşor de blenduit.
Nu am stat să fac swachuri la toate culorile căci m-am gândit că fiind o paletă mult mai veche lumea cam şie de pe net cum stă treaba. (plus că pozele mele nu sunt cele mai calitative!) Am ales rândul al treilea:



Cele 16 culori sunt:
Oil Slick (negru mat cu  micro-glitter argintiu)
Uzi (argintiu metallic cu sclipici mare  )
Stray Dog ( maroniu cu tente gri metalice)
Mildew (verde mosc cu reflexe aurii)

Midnight Cowboy Rides Again (roz pal amestecat cu champagne, cu sclipici arginitu)
SWF (roz foarte pal cu  micro-glitte argintiu )
Last Call (violet metallic)
Rockstar (vănătă, violet închis, shimmer)   

Haight (mermaid blue shimmer)
Maui Wowie ( beige auriu  metallic cu  micro-glitter arginitu)
Aquarius (verde aqua,  shimmer)
Smog (bronz cupru închis, shimmer) 

Goddess (albastru închis cu micro-glitter) 
Sin (champagne shimmer) 
YDK (maro auriu închis, bronze shimmer) 
Ecstasy (violet liliac  shimmer cu uşoare tente roz)

Cele subliniate se găsesc şi în prima variantă a paletei. dar majoritatea au fost înlocuite cu acelaşi tipuri de nuanţe. 
3 dintre culori se găsesc şi în paletele Naked : Smog & Sin în cea originală  şi YDK în Naked 2 

Plusuri:
- Îmi plac toate 16 culori, am şi variante mai naturale dar şi culori puternice.
- Foarte pigmentate, rezistă foarte mult chiar fără primer (dacă nu ai ten foarte gras)
- Vine cu un creion negru intens şi cremos, care rezistă foarte mult chiar pe linia internă a ochilor
- Are un mini primer inclus numai bun pentru călătorii

Minusuri:
- preţul de 220 lei  
- nu are culori mate, toate sunt metalice sau cu sclipici, trei dintre ele cu sclipici foarte mare ca Uzi, Maui Wowie, SWF.
- are un ambalaj foarte frumos dar mare, deci nu e potrivită pentru călătorii

Concluzie:
Sunt foarte încântată de paletă, multe culori pentru orice ocazie, Sper să nu fie prima şi ultima paletă Urban Decay, tot visez la un Naked sau Mariposa care îmi place mult.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu