vineri, 15 februarie 2013

Sarea de baie (comparaţie)

    Nu ştiu la ce exact e bună dar ştiu că e bine să pui sare de baie în vană, poate să inhalezi vapori săraţi ca la mare, sau poate pentru piele...nu ştiu exact, dar ideea e că folosesc sare de baie. Dacă miroase bine sau are uleiuri care fac pielea catifelată cu atât mai bine. Am încercat mai multe variante...

Pentru comparaţie: de la mic la mare avem Avon, Lush şi Douglas.
    Cele de la Avon le-am luat în set de trei de Crăciun, au fost cam 15 lei, dar nu am simţit miros, era aşa de  discret.... că nu se simţea, şi nici apa nu a colorată... deci nu recomand.


    Cele de la Lush au mărimi variabile, cea din poză este Cinders, din ediţia de Crăciun, acestea miros foarte puternic, colorează apa dar pentru că sunt scumpe (preţul ei e de 18 lei dar am luat-o la reducere 50%) folosesc doar jumătate la o baie. O ţin între haine înainte de a o folosi şi tot dulapul miroase superb!. Un plus este faptul că e făcută din ingrediente naturale şi conţine uleiuri hrănitoare.
   Cea mare e de la  Douglas, şi deşi am primit-o cadou cred care un preţ de 9 -12 lei, adică mult mai puţin ca cele de la Lush. Nu are miros dar e cea mai hrănioare dintre ele(poate pentru că am pus-o toată în apă) are ingrediente naturale gen bicarbonat şi uleiuri, cred că are un procent mult mai mare de uleiuri penru că după baie nu mai ai nevoie de lapte de corp sau cremă. Dacă ai o spumă de baie care miroase bine nu mai ai nevoie de alt miros oricum. Îmi place mult şi pentru că e mult mai accesibilă la preţ cu siguranţă am să îmi mai iau.
   Deşi nu am poză am mai avut şi de la Yves Roches, un cubuleţ mic colorat şi care mirosea foarte puternic. Nu ştiu dacă la noi se găsesc că acesta era primit de la sora mea din Franţa. Deşi foarte mic a colorat apa roz (cubuleţul era roz) şi avea un miros puternic,. Nu ştiu ce preţ au dar mi-au plăcut şi acelea.
  În supermarketuri  se vinde sare aşa la borcan, am avut albastru (nu am reţinut numele firmei) dar nu miroase, nu hrăneşte şi nici nu colorează apa. Probabil că pentru o baie mai "terapeutică" e indicată pentru că poţi avea o apă cu o concentraţie mult mai mare de sare decât cu cele de mai sus.
   Cam acestea au fost încercările mele cu sarea de baie, fiecare cu gusturile şi buzunarele proprii...
La cât mai multe băi relaxante vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu