miercuri, 27 iulie 2011

Produsele mele favorite

      M-am hotărât să fac lista cu produsele mele favorite. Ca majoritate, am încercat şi eu o sumedenie de produse care mi-au placut sau m-au dezamăgit total. Produsele sunt din categoria „la buget redus”, mai toate, excepţiile fiind cadouri. Aceste produse sunt cele pe care le recumpăr si dacă  nu de fiecare dată cu siguraţa atunci când vreau să merg la sigur. Lista aceasta e bine venită şi ca inspiraţie pentru a găsi cadouri prietenelor mele, dacă mie îmi plac tot posibilul ca şi lor.
1.      Gelul de duş de la Palmolive (Shower milk) cu miros de cherry blossum
             
2.      Sprayul de păr protecţie anti-termică de la Gerovital
                                   

3.      Leave-in de la Schwarkopf  Gliss(cel roz) – nu pentru că ar proteja nu ştiu ce ci pentru că are un miros divin, e ca un fel de parfum pentru păr


4.      Masca de păr intens hranitoare de la Garnier cu avocado – chiar imi place, şi chiar dacă are parabeni o folosesc pâna la ultima picătură
                          
5.      Crema anti-rid de zi de la L’oreal

6.      Blush şi bronzer de la Elf studio

7.      Balsam de buze cu spf15 de la Gerovital, cel verde. Il am si pe cel albastru care e cu mentol si desi nu are spf imi place, dar pentru vara asta raman la verde.
                     


8.      Creion de ochi – cel negru de îl aveau şi mamele noastre pe care scrie ADA
                                       
               
9.      Pudra Rimmel Stay matte
                                          

10.   Eyeliner waterproof Elf, uşor de folosit şi ultra rezistent.
                                            

11.   Elf cream eyeliner
                             
12.  Rujul de la Nyx culoarea Ceto
                             
13.   Paleta Revlon in Neutral kakis
                                    
14.   Gama de lacuri de unghi de la Maybelline Colorama am zis gama pentru ca am deja 10 culori si mereu gasesc noi culori superbe. Am inceput cu unul albastru deschis si unul coral, si acum nu ma mai pot opri.
                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu