joi, 12 martie 2015

Cumpărăturile lunii ianuarie, februarie şi martie: Dolly Skin, H&M şi altele

     Am fost foarte cuminte la capitolul cumpărături în ianuarie şi februarie, am luat doar  necesarul şi un singur Ser pentru Gât şi decolteu de la Dove, nici nu ştiam că există aşa ceva pe piaţă la noi, dar din păcate nu am putut să îl folosesc deoarece e contraindicat dacă alaptezi.  Am găsit în farmace şi Bio Oil.. nu ştiu de ce l-am luat dar a fost la impuls. un impuls de 53 de lei.. dar e ok, l-am folosit pe faţă pe post de mască hidratantă. Spumă de ras, şampon (deşi aveam altul de la Head / Sholders dar era pentru volum şi mi se părea că părul meu se îngraşă foarte repede aşa că mi-am luat unul pentur părul gras.. dar părul cam la fel se îngraşă.. pate cu jumătate de zi mai câştigată).. Am uitat să pozez clasicul deodorant de la LadySpeed Stick.. dar cum îl vedeţi în fiecare postea cu produsele termiante.. nu e mare lucru... De la DM mi-am mai luat ceva măşti Balea ca la le încerc  şi eu.. am rămas şocată că au fost doar 3 lei pentru 2 utilizări.  Altele nu ştiu să fi cumpărat...


   Apoi am descoperit site-ul Dolly Skin.. şi am rămas fermecată.. Zile întregi am salivat la produsele coreene despre care auzisem pe YouTube  dar videoclipul făcut de Lisa Eldrige (makeup artist de renume ce acum lucreaza pentru Lancome dar a lucrat şi pentru Chanel sau No7) despre ce şi-a cumpărat din Coreea m-a convins.. sunt aceleasi mărci şi pe site... Primul lucru pus în coş a fost BB creamul de la Misha despre care am auzit numai de bine, şi deşi are parabeni în compoziţie am luat-o ca să am un standard al BB creme-urilor asiatice, pentru mine acesta e primul BB cream asiatic.. dar sunt aşa de multe pe site pe care aş vrea să încerc (unele tot de la Misha sau Lioele). Voi ce BB creme-uri aţi încercat? Care este preferata voastră?


   Apoi pentru că mi se termina şi crema şi serul mi-am luat şi un set cremă şi ser cu colagen da la Etude House (dar serul e foarte, foarte mic)... Pentru că acum am intrat şi eu în hora cu măştile şi cele coreene sunt considerate la Creme de la creme, mi-am luat o mască de noapte de la  Tony Moly şi una de bumbac Elisha Coy... deşi cea de bunmbac a foat 15 lei deci pentru o utilizare mi se pare multicel..dar nu m-am putut abţine.. Am primit şi ceva mostre, două de bb creamuri şi restul de creme dar nu m-am putut bucura foarte tare de ele deoarece pe când a sosit coletul adică peste 2 săptămâni eram foarte supărată pe ei... La câte comenzi am pus pe net niciodată nu a durat mai mult de o săptămână.. parcă le comandasem din Coreea, deşi site-ul e românesc şi am comandat doar ce era în stoc.. Nu ştiu dacă e aşa mereu sau sunt eu un caz particualr.. dar nu mi-a venit să cred....

   Apoi a venit ziua femeii şi am primit ceva bani de la părinţi cu sarcina de a-mi găsi ceva drăguţ.. dar eu avea deja în minte ceva bluzite de la H&M că le ochisem pe site.. Aşa că am plecat la vânătoare în magazin să vad dacă sunt.... La casă Mister soţ a achitat a doua bluziţă.. Cea albă e mai groasă numai bună pentru acum, cea roz e subţire şi transparentă trebuie purtată cu maieu ...


   La prima vizită nu aveam destu bani şi nici nu am găsit bluza cu nr 3 pe care o ochisem.. şi cum nu am mai fost aşa de entuziastă pentru ceva haine de 2 ani.. nu n-am lăsat şi peste o săptămână am mers să o gasesc şi pe Le Parfum, o bluzită foarte subţire de primăvară-vară. Plus un maieu gri.. că şi această bluză e cam transparentă... în weekendul acesta vreau să merg să îmi iau şi unul alb..poate chiar unul rozaliu dacă gasesc... 
   Cred că peroiada de 2 ani în care am luat doar ceva pantaloni de graviduţe şi apoi perioada de kilograme mult în exces după sarcină a făcut ca acum să fiu aşa de încântată de aceste bluzite... Poate şi venirea primăverii şi faptul că toate sunt cu flori sau rozalii mă încântă.. că suplă nu sunt încă şi mai am de dat jos multe kg..(dar să sperăm că voi reuşi să mai scap de câteva până la vara) dar chiar nu am mai putut aştepta şi entuziasmul a fost aşa de mare...
     Cam acestea au fost cumpărăturile începutului de an.. sper acum să mă liniştesc (după cumpărarea celor 2 maieuri).. Trebuie să spun că nu am pus în acest Haul pantofiorii copilului sau setul de creme de la Eucerin ce l-.am luat pentru mama de 8 martie.. a fost strict ceea ce am cumpărat pentru mine... egoista!!....Cam mult? Ce credeţi? Bugetul e clar afectat.. acum urmează o lună de recupereare finaciară....
   Pe voi ce vă mai entuziasmează în această primăvară???
                                                                               xx, Cosmina

Videoclipul de care vă ziceam. 




2 comentarii:

  1. sa le folosesti pe toate cu drag! am dat si eu o comanda de produse coreene, pe make up shop iasi mi mi-am dat niste BB si CC creamuri de la Lioele, in variante mini, sa vad daca imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate fetelor nici eu nu va mai recomand Dolly Skin nu din cauza produselor care sunt excelente ci din cauza tipei care gestioneaza site-ul..in primul rand eu am fost o clienta veche de cativa ani dar din pacate Olivia ma dezamagit. obisnuiam sa fac plata in avans la penultima comanda produsele mi-au venit dupa 3 luni de la plata dupa indelungi contactari fara raspuns iar la ultima comanda au trecut de atunci 6 luni si nici acum nu am primit nimic. Desigur ca daca am postat un comentariu pe site si pe fb pt clientii a fost neserioasa si la sters. In concluzie va recomand sa va comandati produse de pe ebay sunt undeva la jumatate de pret sau cel mult 75% fata de Dolly Skin si va vin gratis prin posta internationala.eu de 6 luni doar asa procedez..va pup

    RăspundețiȘtergere