vineri, 6 februarie 2015

Produsele terminate in decembrie si ianuarie

  Uite încă două luni de produse consumate, cu sârguinţă. Din păcate nu am terminat mai nimic de la machiaj, doar un creion de ochi negru, dar nu i-am mai facu poză o să aştept să mai termin ceva chesti. Deci toate produsele sunt pentru corp şi unul pentru păr, şamponul.

Spuma de baie de la Balea - am fost plăcut surprinsă de ea, face spmumă bună şi miroase frumos, dar pentru că de moş am primit altele am folosit-o pe post de gel de duş în luna ianuarie pentru a o termina mai repede
Am două geluri de duş, unul dezamăgitor de la I love Cosmetics care nu a avut nici un miros, si nici hrănitor nu a fost şi unul super bun şi accesibil la preţ de la Hamman cu miros de mosc (cam 11 lei). Acesta din urmă a fost pe lista celor mai iubite produse din 2014.
Şamponul Clear anti-cadere m-a ajutat mult şi a mai oprit din căderea părul meu.
Apa de trandafiri luată din Catena a expirat în baie, am folosit-o rar  pe post de calmant când aveam tenul sensibil. A fost ok.
Clasica spuma de ras de la Gillette, e nelipsită din baie.
Crema remodelantă de la Gerocossen e ultima din lotul de creme testate, dar pentru că a prins Craciunul şi Revelionul şi toate prajiturile de rigoare nu m-am mai măsurat deci nu ştiu daca face ceea ce zice... 
Am reuşit să termin şi două parfumuri de la Avon - Celebre Ice (miros fresh, ar fi mers mai bine vara pe caniculă, e răcoros) şi Byonce - Pulse (dulceag. uşor vanilat). Acum mai am 4 parfumuri dar sper ca pe la jumătatea anului să ajung la trei. În decembrie pe la început am terminat şi spray-ul de corp de la Victoria Secret - Havenly care mi-a placut foarte mult, dintr-un set de patru body spray-uri doar pe acesta mi l-am păstrat. Mirosea divin dar mirosul nu persista deloc.
Un deodorant gel Lady Speed Stick - singurul deodorant pe care îl folosesc.
Petale de baie de la Avon - arătau bine peste spuma de la baie, nu aveau miros dar se topesc foarte repede.
      Acestea sunt lucrurile pe care am reuşit să le termin.. Luna asta în afară de o cremă şi eventual fondul de ten nu văd să se termine altceva.. aşa că va mai dura minimm două luni dacă nu trei până voi mai face această postare. Eu nu includ apa de gură, pasta de dinţi deoarece le folosesc alături de soţ dar pot spune că apa de gură preferată e Listerine Cool Mint iar pasta de dinţi preferată e Blend a med 3d white luxe dar acum folosesc şi îmi place Colgate white luminos..
    Voi ce aţi mai termiat? Aţi încercat vre-unul din aceste produse?
                                                                                   xx, Cosmina



2 comentarii: