luni, 5 ianuarie 2015

Culoarea anului 2015

                                 LA MULŢI ANI! 
 Bine v-am regăsit într-un nou an. Sper că aţi petrecut bine şi acum aţi revenit cu bine la programul obişnuit... e tare greu! Pentru mine cel mai greu acum e să renunţ la dulciuri..că au fost tare multe dar tare bune... şi acum ar fi cazul să încep anul cu prima dorinţă Renunţarea la dulciuri... Nu ştiu dacă voi reuşi dar trebuie să încerc.. am şi alte astfel de "rezoluţii" poate fac o postare cu ele.(aţi fi interesate să le citiţi?) Acum însă să vorbim despre culoarea anului 2015. Mi-am făcut un obicei din a face această postre la fiecare început de an.
     Marsala e culoare anului...din punctul meu de vedere acesta e un roşu  a vinul... aş putea spune chiar că e o nuanţă de vişiniu... Îmi place foarte mult... Orhideea radiantă de anul trecut nu m-a prins... nu am avut nimic în acea culoare şi nici nu am încercat să îmi cumpăr... Acum însă am un lac de unghii, un blush şi poate un tricou... dar sper ca pe toamna viitoare să îmi fac curajul să port şi un ruj în această culoare. (dacă mai termin din cele existente).Chiar şi pentur decor interior îmi place Voi ce părere aveţi? Vă place? Aveţi lucruri în această culoare?




                         AN NOU FERICIT tuturor!
* pozele sunt luate prin google image
                                                                                                  xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. eu trebuie sa recunosc ca am avut o oja si un ruj in nuanta orhidee de anul trecut :)) insa nici culoarea de anul asta nu imi displace mai ales pentru ruj sau blush <3 pupici

    mycosmeticsobssesion.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca am o oja intr-o nuanta asemanatoare, deci m-am scos!!

    RăspundețiȘtergere