luni, 14 octombrie 2013

Produse Complex Apicol

   Am decis să mă înscriu şi eu în campania de testare a noilor produse de la Complex Apicol "Veceslav Harnaj" . Am auzit multe despre ei prin blogosferă, nu doar că sunt mare amatoare de miere..dar nu pot zice nu testării unor produse fără parabeni, fără coloranţi sau conservanţi. Acum că au lansat patru noi categori de produse: Apidermin, Floramin, Floral si Apidermaliv,  fiecare conţinând o mască de păr şi un balsam...sper găsesc soluţia potrivită pentru părul meu.

   Dacă ai blog poţi să te înscri şi tu trimiţând un mail la marketing@complex-apicol.ro. Dacă nu ai blog dar eşti interesat de produse ca: geluri de duş, emulsie de corp, creme de mâini, creme de faţă..etc. dar şi diferite tipuri de miere, oţet, ceară, lumânări naturale... încearcă site-ul  lor aici.
    Aţi încercat vre-un produs de la ei? Aţi fost mulţumite?
                                                                          xx, Cosmina

2 comentarii: